úterý 18. srpna 2015

Levný zachránce pleti: ZIAJA Manuka Tree Purifying

Již dlouhou dobu jsem měla problémy s tím, že jsem nemohla najít ideální čistící gel na moji mastící se pleť, která obzvlášť nyní, v období těch největších teplot, se velmi často potí. Několik měsíců jsem používala jiný oblíbený čistící přípravek, který mi ale přestal vyhovovat a já se proto snažila najít nějakou vhodnou alternativu, pokud možno levnější. A tou se stal Ziaja Manuka Tree Purifying čisticí gel pro normální až mastnou pleť. A já na tento přípravek začala pět ódy.


Ráda bych ještě zmínila pár slov o samotné značce Ziaja, kterou používá s velkou oblibou mnoho blogerek a stále se k ní vrací. Ziaja existuje na trhu již 20 let. Jedná se o polskou značku. Je bohatá na aktivní přírodní složky (kozí mléko, růže, jasmín, měsíček…). Jedinou nevýhodou této značky, což je čistě můj subjektivní názor, je malá dostupnost jejích výrobků. Já osobně bych si musela výrobky objednávat z internetu vzhledem k tomu, že v kamenných prodejnách v mém okolí nejsou k dostání.

Hned po prvním použití jsem měla s přípravkem menší technické problémy, když mi nefungovalo pumpičkové dávkování. Musím se proto spokojit s „vyléváním“ gelu na ruce. Je to sice méně praktické a gel rychleji spotřebuji, ale v tom nevidím žádný problém vzhledem k tomu, že tento gel stojí okolo sta korun. Což je v dnešní době za tak skvělý přípravek s obsahem 200ml rozhodně přijatelné.
Gel je na pleti příjemný, jemný a skvěle se s ním dají odlíčit oči. Tudíž je skvělým společníkem na cesty. Nemusím proto brát nekonečně mnoho přípravků na odličování, stačí jeden tento přípravek a mám o starost méně. Nejlepší na celém přípravku je příjemný pocit po omytí pleti. Pleť není nijak vysušená i přes to, že je přípravek na mastnou pleť. Nemám ten nepříjemný pocit „napnuté pleti“. Je zkrátka svěží a jako znovuzrozená, což v těchto letních horkých dnech naprosto ocením.


Přípravek ode mě získává osm hvězdiček z deseti. Dvě strhávám za horší dostupnost produktu a poničené pumpičkové dávkování. 

Žádné komentáře:

Okomentovat