neděle 12. července 2015

FMOH: Topení se na Hejtmanu, plná borůvkových knedlíků...

Nemůžu uvěřit, že jsem se vám nepodělila s mými dojmy z posledních dnů školy, které byly náročné, ale úžasné. A také nemůžu uvěřit, že jsem vás ochudila o několik skvělých dnů a vzpomínek, které započaly léto a doufám, že skvělé prázdniny.


Je těžké psát o škole, téměř v polovině července, avšak bych ráda zmínila, že vše dopadlo tak jak má a já úspěšně dokončila druhý ročník,.. A jak jsem úspěšně završila ten náročný, ale zato krásný školní rok, započala jsem i prázdniny. Navázala jsem kontakt s mými přáteli, oslavila s nimi i mé narozeniny, stejně jako s Markem, se kterým jsme šli na reggae party. :-) A náhodou, dá se to skvěle poslouchat! Vypili jsme pár amerických, melounových a citronových limonád a já byla šťastná.


Od té doby jsem se stala neskutečnou milovnicí jakýchkoliv limonád, hlavně tedy té americké, samozřejmě nejdražší. Ale to už je u mě celkem normální. A tak, jak jsem si oblíbila popíjení nealkoholických nápojů, jsem si oblíbila i trávení dlouhých chvil s těmi nejskvělejšími přáteli. Ať už s mými spolužačkami, nebo s Majdou, se kterou jsem se po dlouhé době začala více vídat. A tudíž nám naběhla trocha nostalgie, když jsme třeba projížděly kolem kempu, kde jsme společně strávily týden, nebo jsme jely na tábor, kde jsme společně strávily týdny dva. To vše bylo neskutečný, stejně jako koupání se na koupališti, kde jsme skákaly do vody ze šlapadla a topily se při snaze si lehnout na lehátko. Vše je zkrátka ideální.


Dokonce i borůvkobraní se letošní rok opravdu vydařilo a já jsem si z něj přivezla tradičně to, co vůbec nemá s borůvkami nic společného. Upřímně mi takoví stánkaři, jejichž stánky měly nulovou borůvkovou tématiku, solidně lezli na nervy. I přesto jsem to některým odpustila, protože ti háčkovaní medvědi nebo korále a přívěšky s námořnickou tématikou byly zkrátka k popukání. Ovšem o té cenové stránce bych raději nemluvila. Až na milion lidí z široka daleka se tato akcička podařila a my jsme se ségrou spokojeně odjížděly nadšené, plné borůvkových knedlíků a frozen jogurtu.



Po tom všem už mi dochází nápady, kam jezdit, jak si prázdniny užívat... Nejraději bych se vyvalila u moře, poznávala zapadlý kavárničky a po nocích bloudila neznámými úzkými uličkami. Ale na takové dovolené si nejspíš budu muset pár let počkat. Tak snad se mi poštěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat