neděle 6. března 2016

Jak vypadat jako modelka a být chytrá jako liška?

Jsem zastánkyní toho, že dosáhnout určitých cílů lze jen s notnou dávkou motivace. A tu si musím sama vydobýt, z nebe mi totiž bohužel nespadne. A myslím si, že málokomu se poštěstí, aby měl motivaci lusknutím prstu. A pokud i vy chcete něčeho dosáhnout a nevíte, jak na to, zkuste se ode mě inspirovat.

1. Jděte do toho s někým!
Abych ujasnila, můj cíl je cvičit, pilně se učit (hah), blbě nečučet na ostatní a nečekat, až mi příležitosti spadnou do náruče. Věřte nebo ne, tato životní myself-change mi trvá přes rok, a teprve po roce pozoruji, že vše nabírá na obrátkách a já začínám být tam, kam jsem se snažila dostat takovou dobu - mám zpět svou silnou vůli, se kterou jde prostě vše! A k tomu mi pomohla moje kamarádka (a zároveň i věrná čtenářka, se kterou se znám právě díky blogu). Máme vlastní fb stránku, kam si téměř denně postujeme motivační obrázky, videa a občas i ty načančané fotky z instagramu (ble).


2. Pro Instaholiky - fitness profily
Pokud jste na instagramu dennodenně a máte potřebu jej kontrolovat dokonce každé ráno, pak jsou pro vás fitness profily těmi pravými. Protože co je lepší, než tuna motivace krásně vymodelovaných holek po ránu?



3. Dělejte, co vás baví (hledejte nové způsoby)
Pokud cvičíte a nebaví vás program, který jste si zvolili, přejděte na jiný. Znám to z vlastních zkušeností, půl roku jsem cvičila Jillian, která mě svým řvaním a burcováním spíš demotivovala a její programy založené na denním posilování nebyly tím pravým ořechovým pro má záda. A proto jsem hledala nové cesty, nová videa. A abychom se nenesli v duchu cvičebním, zkusme si to třeba u učení. Nebaví vás učit se v posteli s tunou papírů? Nakrájejte si jahůdky, zapalte svíčku. Své sešity si na začátku roku načančejte a všechny poznámky barevně zvýrazňujte. Uvidíte, že vás učení bude bavit víc!


4. Mějte svůj vzor
Za můj život jsem vystřídala tunu vzorů. Začalo to Hannou Montanou (jejda), přes Dominiku Myslivcovou až po Terezu in Oslo. Té se držím přes rok, i když mě od ní v poslední době odrazují bulvární řeči ohledně Elite Bloggers. Snažím se se od těchto řečí držet dál, řeším jen to, jakým způsobem si dokáže život užívat. A přesně tak to chci umět i já - hledat pozitiva naprosto ve všem. Najděte si i vy svůj životní vzor, který vás bude motivovat v tom, co děláte, ať už svými články nebo telefonáty po večerech.

5. Uvědomte si, pro co to děláte
Pokud chcete vypadat jako modelky, napsat 3 knihy, udělat sbírku pro lidi bez domova... Vždy si uvědomte, proč to chcete udělat. Pro koho, pro co? Jestli pro sebe, pro své rodiče? Já cvičím kvůli duševní spokojenosti, pocitu sebevědomí, chci být na sebe pyšná. (A taky abych se samozřejmě líbila svému milému, že :-)


Tak co? Vybrali jste si? Budu ráda, když mi napíšete své rady a typy o tom, jak se motivujete. :-)

1 komentář: