pondělí 29. února 2016

Jak získat silnou vůli? Týdnem v Itálii!

Konečně je večer a já přemýšlím, čím začít. Asi bude nejideálnější malé moudro na začátek: Nikdy od sebe neočekávejte výkony, životní změny, šílené fitness progressy a mnohé další, pokud jedete téměř rok v kuse téměř naplno a s obrovskou nechutí. A i když víte, že potřebujete volno, týden, kdy na vše zapomenete, pořád od sebe očekáváte právě to maximum. Tak, jako jsem očekávala já od sebe. Slibovala jsem si hory doly se zdravou stravou, dennodenním cvičením a horou nových článků. Byly z toho ale další zničené naděje, nulová motivace. Zbývalo už jen jediné - víra v nabrání sil v Itálii. A světe div se, je to tady. Jsem plná naděje, síly a radosti!


Nebyla jsem si jistá, zdali se s vámi dělit o mé ohromné natěšení na Itálii, týden plný lyžování s přítelem, na týden plný výzev, kdy jsem jezdila ve volném terénu a překonávala svou hranici adrenalinu a sil. Na vše špatné jsem zapomněla. Hlavu jsem si lámala jen s orientací, na jaké sjezdovce se právě nacházím. :-)



Itálie byla bez pochyb nádherná! Tak, jako minulý rok, o pár kilometrů dále v Aprice. Tentokrát jsme byli v Passo Tonale a měli "svou" první větší dovolenou. Užili jsme si každičkou minutu, odsuzovali a zabíjeli pohledy opilé Čechy na sjezdovce, jednou také zachraňovali zraněného lyžaře, jeli s váhou vzadu kvůli divokému terénu, cpali se italskou, maďarskou a americkou kuchyní, rozplývali se nad psím spřežením a mysleli na to, jak jednou možná také budeme mít huskyho, snažili se nezranit při nasedaní na naši neoblíbenou lanovku, vyzkoušeli si s malými dětmi super rychlou jízdu na pomě, zpívali Fear of the dark při cestě na záchod, rozvíjeli svou taktiku při večerním hraní Človeče nezlob se, cpali se Rittersportkami a tunou dalšího skvěle nezdravého jídla, které jsme druhý den od devíti do čtyř vyjezdili na sjezdovce a zkrátka a jednoduše jsme svůj lyžařský absťák na chvilku zahnali Skicrossem, jízdou na ďábelské černé, zničením lyží na kamínkách a ohnutím hůlky při jejím zaseknutí se o opěry na lanovce. Vše jsme stihli, vše jsme zvládli. A až na ranní pelešení jsme se ani na chvíli nestali pecivály, to není nic pro nás. :-)



Takže pokud stále dumáte nad tím, proč nic nejde, u ničeho dlouho nevydržíte a máte tak 30% sil, zkuste si při první příležitosti lehnout, vypnout nebo lyžovat jako my! A co je tedy závěrem? Že teď už konečně jsem odhodlaná se postavit novému startu, protože to mě baví ze všeho nejvíc!


Žádné komentáře:

Okomentovat