pondělí 16. prosince 2013

Bylo nebylo - můj první deníčkovský článek!

Zdravíčko,

dloouhou dobu jsem na můj předchozí blog nepsala žádný deníček a tímto článkem bych to ráda napravila s tím rozdílem, že deníček bude nově na mém novém blogu! Deníky jsou takové osobnější články, které je možné zveřejňovat, nejsou to články z mého soukromí, to si snažím držet v ústraní.

V poslední době začínám mít výčitky svědomí z toho, že utrácím peníze za dárky, na které vlastně lidé brzy zapomenou. Nakupuju samé knihy apod. prkotinky pro mé přátele, ale mám vcelku smíšené pocity z toho, zda-li si na mě jednou vzpomenou, až si knihy budou číst nebo budou v rukou držet jakýkoliv jiný dárek. Proto jsem se tyto výčitky v neděli snažila zahnat tím, že jsem se pustila spolu s přítelem a mamkou do pečení cukroví. Mamka pekla po patnácti letech a já poprvé v životě. Strašně moc jsem si už douhou dobu přála dělat něco opravdu vánočního a obdivovala jsem ségru, že je schopná napéct 15 druhů cukroví. Proto jsem udělala alespoň 4 a další 2 druhy mě čekají.

Na chvíli pomineme Vánoce, kterých mám plnou hlavu a ponoříme se do krásných představ, že zanedlouho asi po dvou měsících navštívím JH a mého přítele, se kterým společně strávím celý Silvestr. Naštěstí nepůjde do práce a celý týden budeme spolu. Silvestr v JH byl jedním z mých vánočních přání a já jsem moc ráda, že se mi splnilo.

Učitelé se v poslední týden školy v roce 2013 naštěstí uklidnili a nenaložili nám spousty písemek, snad jen mě čeká zítřejší olympiáda z ČJ a pozítřější olympiáda z AJ. Držte mi palce a přejte mi dobré umístění jako vánoční dárek, protože bych byla vážně nadšená, kdybych nebyla poslední!

V každém deníčku nesmí chybět mé pocity, některé deprese či špatné nálady, které se v poslední době odehrály. Tento odstavec bych v tomto článku ráda vynechala, protože má nálada v poslední době je naprosto bezproblémová! Vlastně jsem problémy přestala řešit po tom, co jsem zhlédla film Pacifik, tedy všech deset dílů, a přestala jsem ze sebe dělat chudinku. K dobré náladě mi nejvíce pomáhá můj přítel, se kterým si užívám každou volnou minutu, a že jich v poslední době bylo. :) Co ale nesmím zapomenout podotknout jsou přátelé! Ti mi totiž v poslední době naprosto oželili představy pravého přátelství, obzvlášť Marťa, se kterou si rozumím v poslední době úplně nejvíce ze všech lidí, které znám.

Tak to bude dnes asi vše, do Vánoc se vám ještě určitě ozvu, takže s přáním k těmto svátkům prozatím chvátat nebudu, snad jen vám popřeju hodně štěstí a nervů při shánění dárků na poslední chvíli!


Žádné komentáře:

Okomentovat