úterý 10. prosince 2013

Ježíšku a koupíš mi i tohle? Aneb můj vánoční wishlist!

Zdravím!

Na spoustě blozích vídám články s titulkem "Můj vánoční wishlist". Už dlouho jsem přemýšlela, že nějaký takový článek také napíšu i přes to, že se zde na blogu možná objeví různé komentáře typu "Jsi moc náročná, apod.". To mi rozhodně ale nevadí, náročná totiž nejsem. Je sice pravda, že následující položky nejsou zrovna nejlevnější, ale věřte mi, že mi udělají radost na hoodně dlouhou dobu a vždy si jich budu moc vážit. Minulé roky to bylo jiné, psala jsem taková "abstraktní" přání, která vlastně nejsou hmatatelná a která se splní pouze při dobrém štěstí, avšak tento rok jsem sebrala odvahu a prostě jsem Ježíškovi napsala ta přání, která si opravdu moc přeji. Každé přání si rozdělila určitá část mé rodiny, ale to vše už v následujících bodech!

P.S. - fotografie jsou stažené z internetu, protože je doma logicky nemám, to bude asi ten důvod, proč si je přeji. :)

1. Cestovní taška
Má záda trpí, když do JH za přítelem vozím batoh o hmotnosti cca 7 kilo, ve kterém je nejtěžší notebook. Proto jsem Ježíška poprosila o nějakou cestovní tašku, která bude mým velkým společníkem na dlouhých cestách za Michalem. Snad jen doufám, že po Vánocích nebude zbytečná, protože momentálně nastala situace, kdy možná potřebná vůbec nebude. (O tom někdy jindy).

Zdroj 
Je mi vcelku jedno, jaký bude mít taška design, nejsem náročný člověk a pokud nebude otrhaná z kontejneru, tak je mi to vážně jedno. :)


2. Štětce PetraLovelyHair
O tento bod se nejspíš postará můj přítel, protože furt naznačuje, že pro mě něco takového má a mimochodem byl jediným člověkem, kterému jsem odkaz na tyto štětce poslala.

Zdroj

3. Paletka očních stínů Sleek - V2
Tato paletka mě nejprve nudila. Viděla jsem ji u Peti ve videu a na různých videích Lou. Postupně jsem se do ní zamilovala, protože jsou tam přesně odstíny, které prostě miluji. Hrozně ráda si totiž těmi tmavšími stíny zvýrazňuji vnější koutky a tato paletka bude tím nejlepším adeptem na splnění tohoto úkolu. Tohoto přání se také ujal přítel.

Zdroj

4. Tablet
Přecházíme do té dražší části, kterou si nejspíš převzali mí rodiče. Moc moc moc bych si přála čtěčku eknih, abych si nemusela do školy nebo resp. do vlaku vozit těžké knihy. Čtečku mi taťka a přítel nakonec vymluvili, protože čtečka je ve stejné cenové relaci jako tablet, který má ještě ke všemu wifi, operační systém apod. I já jsem postupem času usoudila, že je rozumnější rovnou koupit tablet. Opravdu nevím, jestli jej dostanu k Vánocům a pokud ne, rozhodně by mi to nevadilo a třeba bych si na něj zkusila našetřit sama.



5. Hodinky
Nikdy jsem neměla ráda nošení čehokoliv na rukou, ale když mi jednou taťka z Itálie přivezl hodinky, nesundala jsem je z rukou. Mám je už asi rok a půl a stále drží, akorát jsou pěkně ošoupané a poškrábané. Přála bych si nějaké pořádné hodinky, jejich poškrábání by se dalo ještě nějakým způsobem ošetřit, u mých současných hodinek to už asi nepůjde. Fotku hodinek vám sem prozatím nedám, protože stále hledám ty správné, které by mě okouzlily. Až je ale najdu, rozhodně vám je sem hodím!

6. Silvestr v JH
Přecházíme do části, která je pro mě nejdůležitější a u jejíchž přání chci, aby byla splnitelná. Tím prvním je Silvestr s mým přítelem v JH, který bychom strávili spolu a dárky bychom si také předali v JH. Je to mé obrovské přání, které už teď vím, že se mi splní, protože mi jej mamka odsouhlasila a moc jí za splnění přání děkuju!!!

7. Zdravý taťka
V posledních 3 měsících se to "u nás doma" zvrtlo. Taťka má zdravotní problémy a nejspíš bude muset podstoupit krok, který je hodně riskantní a já chci, aby jej zvládl. Vím, že je to jen o štěstí a šikovných rukou doktorů, ale pokud bude taťka šikovnej tak jak má, tento krok vlastně ani podstoupit nemusí a bude zase jako normální člověk. Naštěstí se ale vše obrátilo v dobré a já si s ním mnohem více rozumím!

Tak to jsou úplně všechna má Vánoční přání, je jen na Ježíškovi, jak se s nimi vyspořádá, já mu přeji pevné nervy a také to, aby jeho peněženka nezemřela na anorexii! Tak se mějte, Vaše Miška. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat