neděle 8. prosince 2013

Přivítání na přivítanou!

Zdravím,
a vítám vás na mém novém blogu, který bude sloužit pouze jako náhrada za můj starý blog - www.mrsmishell.blog.cz, který jsem sice nezrušila, ale pouze jsem pozastavila další přispívání článků, apod. Na bloggera jsem přesedlala pouze kvůli tomu, že mi na blog.cz nejdou zveřejňovat články, a to bylo poslední kapkou trpělivosti, kterou jsem k blogu.cz měla a kterou jsem ztratila. Blogger mi nikdy nevyhovoval a po pár hodinách neúspěšných nastavování různých vzhledů jsem s ním skončila, ale dnes jsem se rozhodla, že s blogem nadobro zkoncuji, jelikož vážně nemám síly na to s ním ztrácet další čas a začnu něčím novým, čímž je právě blogger.com.

Tento blog bude doufám plný kvalitnějších článků, které mi pomohou se posunout o kousíček dál. Dnes bych ráda na blog přidala takové ty kvalitnější články z předešlého blogu, které novým návštěvníkům ohlásí, že tento blog netrpí samotou.

Pokud jste mí věrní čtenáři z minulého blogu, víte, že píšu pro krásnou.cz. Pro nováčky to bude možná zajímavý poznatek a pokud si chcete přečíst různé rady a tipy, mrkněte sem a inspirujte se z mých článků, pokud budete chtít! :)

Také bych vás ráda informovala i o mém youtube channelu, který je plný mých videí týkajících se hlavně kosmetiky, takže pokud nevíte co s časem a máte chuť se kouknout na videa, rozhodně zkoukněte ta má na channelu, který má stejnou doménu jako tento blog - MrsMishellCZ.



Žádné komentáře:

Okomentovat