čtvrtek 13. února 2014

Deníček, aneb jak můj život nabírá obrátek!

Zdravíčko,

články plné kosmetiky bych nyní ráda odsunula stranou a věnovala se tak nějak mému všednímu životu. Chybí mi psaní deníčků, a proto jsem se rozhodla dnes jeden zkomolit nějakým způsobem dohromady, tak snad se vám bude článek líbit.

KONEČNĚ jsou prázdniny, sice se chýlí ke konci, ale pár dní ještě zbývá a ty si hodlám velmi užít. Vlastně tyto prázdniny beru jako větší odpočinek od školy, která mi v poslední době dala zabrat, protože jsem se snažila své známky na vysvědčení dopilovat na maximum, až z toho na vysvědčení vylezly dvě dvojky a trojka. Byla jsem štěstím bez sebe, když jsem zjistila, že jsem prvním pololetím prolezla a ještě málem s vyznamenáním. Jsem strašně šťastná a musím se za to poplácat po rameni.

Za zvládnuté vysvědčení jsem se odměňovala oblečením, resp. mamka mi samozřejmě přispívala a já jsem šíleně ráda za konečně nový šatník. A jelikož chodím do školy, která sídlí v takovém menším velkoměstě (dává to smysl?), tak se nemohu vyvarovat ani obchodům typu Rossman, D&M, apod. Kosmetika je můj svět a já se do něj vždy ráda zabořím a labožím.

V poslední době jsem ale usoudila, že by můj život chtěl trochu změnu, protože točit se jen kolem kosmetiku, youtube a blogu mě moc nebaví. Častokrát totiž nemám náladu na psaní, čas na točení a peníze na kosmetiku netisknu. Proto jsem se rozhodla si najít novou zálibu, kterou je airsoft. Vlastně dnes jsme ho hrála po druhé v životě a užila jsem si to. Strach, který jsem dřív mívala při hraní s plastovými kuličkami odezněl a já dnes byla ve svém živlu. Rozhodně to není poslední hra, kterou jsem si dnes zahrála a mému přítelovi děkuju za to, že mi umožňuje si tak skvělou zábavu okusit a zároveň mi půjčuje prostředky k tomu, aych si mohla zahrát. (Jaká výhoda mít kluka airsofťáka. :)

Jinak je můj život vlastně stejný, kromě toho, že se přítel přistěhoval do stejného města, kde bydlím i já. Tudíž na sebe konečně máme mnohem více času, jsme spolu vlastně každý den a každý den si užíváme, buď rekonstrukcí bytu nebo právě airsoftem. Nyní jsem moc spokojená, jak sama se sebou, tak i s tím, že mám konečně co dělat a nejsem zazobaná doma.

Tak jo, to je asi vše, co jsem měla na srdci. Rozhodně sledujte i můj instagram: mis_sebistkova, díky kterému zjistíte, jak mé dny vapadají v podobě fotek. Myslím si, že je to dobrá sociální síť, pokud na ní nezveřejňujete své naprosté soukromí. Tak se mějte, Miška.


Žádné komentáře:

Okomentovat