neděle 16. února 2014

Jak posiluji a jak se starám o své tělo? ČLÁNEK + VIDEO

Zdravím!

Znáte ten pocit, kdy na něco strašně dlouho sbíráte odvahu, až se k tomu po půl roce dokopete? Přesně to jsem měla já s točením videa a psaním článku o tom, jak posiluji, jak se stravuji a co vše dělám pro své tělo! Ano, po pravdě jsem se trochu bála anonymů a takových těch odborníků co všechno ví a znají, protože právě ti mi nahnali hrůzu a jak se znám, rozhodně bych se jimi nechala zastrašit. Teď už to ale neřeším, protože přece každý z nás může mít svůj vlastní cvičební program, že? Je na nás jak chceme cvičit, co chceme cvičit a s kým chceme cvičit. Proto jsem všechny zábrany odbourala a vytvořila nové video, ve kterém vám objasním vše ohledně mého posilování! Když jsem video dotočila, říkala jsem si, že bych k němu mohla napsat podrobnější článek, ve kterém "zrecenzuji" všechny cvičení programy, které jsem doposud vyzkoušela. Nakonec jsem jej poslala na krasnou.cz a letem světem byl po pár dnech zveřejněný! Článek si můžete přečít ZDE a video bude níže. Já doufám, že se vám video a článek budou líbit a mějte se hezky! Vaše Miška


Žádné komentáře:

Okomentovat