neděle 28. září 2014

OOTD: Křivákový podzim!

Zdravím,

dnes s mým momentálně nejpohodlnějším outfitem, který jsem byla schopná za poslední dobu nakombinovat. Taky máte nějaké kousky oblečení, které nosíte téměř pořád dokola a ne a ne se jich zbavit? Přesně to já mám s mým novým křivákem, který naprosto zbožňuji. Jedná se o miláčka z Pimkie, kterého mám krátce a dělá mi společnost při každém slunečném podzimním dni. Já nevím jak vy, ale křiváky dnes vídám na každém rohu. Ale o to mi vůbec nejde, já si křivák pořídila kvůli pohodlí a také díky novému stylu. Začínám se dostávat mezi lidi, kteří poslouchají hudbu na úrovni a já se mezi nimi našla. Resp. je to vše díky mé skvělé kamarádce, která mě prý údajně zkazila. Takové mínění mají mí spolužáci, já ale tvrdím opak.

Nikdo mě nikdy nezkazil, když nepočítám pár spolužáků na základní škole. Jsem sama sebou, jen jsem s kamarádkou začala sdílet její zájmy a hudbu a tím jsem začala měnit i svůj styl oblékání. Tím ale veškeré změny končí. Jsem stále ta stejná šprtna, která večery tráví nad učením nebo knihami, eventuálně nad facebookem, který ale prokládám blogem nebo úpravou videí. Takže se vás ptám, stále jsem zkažená? :-) Dosti bylo kecání, teď už se vrháme na mého srdce šampiona!


Triko: Terranova, křivák: Pimkie, Kalhoty: Terranova, Boty: Lee Cooper (www.sportsdirect.com)



Žádné komentáře:

Okomentovat