neděle 14. září 2014

OOTD: nejoblíbenější módní kousek v akci!

Zdravíčko,
nadešel čas vám představit můj nejoblíbenější kousek z mého šatníku v akci! A protože to venku 14.9. vypadá na podzim, nemohla jsem odolat a vzala jsem svého miláčka ven na procházku s mým druhým miláčkem. :-) Ani nevíte, jak podzim miluji. Je to mé nejoblíbenější období, snad jen kvůli tomu, že nám příroda ukazuje svoji pravou tvář a zároveň není ani horko, ani zima. Zkrátka je to ideál.

Tento křivákový kabát jsem koupila v Pimkie, mohli jste jej vidět i v nákupech s mojí mamkou. Cenu zmiňovat není třeba, pokud si o to sami nepožádáte. Každopádně kabát vypadá naprosto skvěle, má kožené rukávy a jsem naprosto očarovaná právě z toho zapínání na stranu. K tomu jsem sladila i boty, které jsou z New Yorkeru, ale jsou pořádně špinavé. :-) Dále kabelka z F&F a kalhoty z Terranovi, které jsou dvoubarevné. Co na tento velmi pohodlný outfit říkáte vy?

P.S. - chtěla jsem vám ukázat tady na blogu mé nové vlasy, ale bohužel se mi za ten týden trochu zbarvily do čerevena, což není dle mého gusta. Ale bohužel se chce můj bývalý blond melír opět dostat na svět a tím mění kompletně barvu celé mé hlavy. Co naděláme? Tak vám sem alespoň posílám jednu porovnávací fotografii mých vlasů před a po týdnu. :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat