čtvrtek 23. dubna 2015

Jsem opravdu šťastná!

Mí drazí čtenáři,
hned ze začátku chci začít pozitivně, a sice informací, že se mám skvěle. Mám kolem sebe úžasný okruh lidí, kteří mi dennodenně pomáhají, a já jsem jim za vše neskutečně vděčná. Mou největší podporou jsou mé spolužačky a celkově přátelé, se kterými trávím více času, než kdy dříve. A dnešní článek o tom vlastně bude.


Včerejšek jsme celá naše holčičí parta strávily na Sokolském ostrově, kde jsme uspořádaly jednu velkou party, bez alkoholu a jiných návykových a nezdravých věcí. (Ty pizza šneky a párečky v listovém těstě s brambůrky se nepočítají). J Zkrátka a jednoduše jsme byly šikovné a slušné a rády jsme všem dokázaly, že se umíme pobavit i bez těchto škaredých a naprosto nepotřebných věcí.


Díky tomuto odpoledni jsem si uvědomila, jak moc je pro mě přátelství a mé spolužačky důležité. Vzpomínám na základní školu, kdy jsem žádná dobrodružství nezažila a svá odpoledne jsem trávila tak, že jsem se snažila si od svých spolužáků spíš odpočinout. Dnes jezdím domů celkem zklamaná, protože vím, že budu doma, kde tak skvělou partu mít nebudu.


Naštěstí ale nezoufám, protože vím, že mě s těmito lidmi čeká mnoho společných akcí, které plánujeme. Třeba jako výlet do Vídně a legendárního Primarku, od kterého si sice nic moc neslibuji, ale věřím, že to bude fajn! J Také před sebou vidím skvěle strávený týden na Šumavě, kam se s celou třídou podíváme v polovině června.



To vše mě dělá šťastnou a díky těmto dnům zapomínám na své problémy, které naštěstí nejsou tolik intenzivní. 

Jsem opravdu šťastná a nadšená, tak teď už hurá do nového života!

Žádné komentáře:

Okomentovat