sobota 2. května 2015

Proč se Blogerka roku stala mým vzorem?

Zdravím vás mí nejdražší čtenáři,

V poslední době pociťuji negativní změny v mých zálibách, které značně narušují mou náladu, mé chování a také to, jakým způsobem trávím volný čas. Ve své podstatě teď mnoho času věnuji facebooku, který mě opět činí závislou na sociálních sítích, a já mám nutkání s tím opět přestat. Neberte tento článek prosím jako další bláznivou motivaci a nový start, spíše vám napíšu o tom, kdo mi právě s motivací a novým startem nejvíce pomáhá.


Nikdy jsem nevěřila řečem o tom, že člověk, kterého jsem nikdy neviděla a znám jej pouze virtuálně, mě nějakým způsobem může motivovat, inspirovat a v tom nejlepším případě být mým vzorem. Tyto pocity jsem měla spíš dříve, když jsem jako bláznivá fanynka koukala na Hannah Montana a brala Miley Cyrus jako můj vzor díky jejímu oblékání. Mé staré články na mém předešlém blogu jsou toho důkazem, píšu na něm např. o Seleně Gomez, jejíž styl mě donutil si toho strašně moc nakoupit a stát se její „kopií“. J

Čím jsem starší, tím méně inspirace hledám. Snažím se žít sama od sebe a svůj čas a své koníčky koriguji podle toho, co mi vyhovuje. Občas ale jako správná blogerka zabloudím i na blogy jiné a některé jsou již dlouhou dobu mými velmi oblíbenými. Mým momentálně nejoblíbenějším, už řadu měsíců, je blog Terezainoslo. Hned vám povím, proč právě ona je mým největším virtuálním vzorem.

Motivace

Díky ní jsem se naučila být motivována a motivovat ostatní lidi, resp. vás, mé drahé čtenáře. Díky Terezce jsem poznala, že jít si za svým snem je ten nejlepší krok, jaký jsme ve svém životě schopni udělat a pokud si svůj sen splníme, můžeme skákat radostí a milovat sami sebe, což jsem do poslední chvíle nedokázala. A i když nyní samu sebe nemám ráda kvůli tomu, jak plýtvám časem, věřím, že až dokážu to, co si doopravdy přeji, budu samu sebe hýčkat až do skonání mého života.


Sen, kam bych se chtěla jednou podívat

Schválně by mě zajímal váš názor na to, co si myslíte o lidech, kteří celé své mládí říkají, jak milují Ameriku, NY nebo Londýn, i když tam nikdy nebyli? Já jsem popravdě na taková slova alergická, i když je fakt, že je hezké, že se lidé dokážou radovat i z krásy přírodní (nepočítám ty části měst, které jsou zmodernizované). Terezka je můj malý průvodce, který v mé mysli vytvořil malý/velký sen, který si jednou prostě splním! Chci se podívat do Norska. Díky Terce vím, jaká architektura se v něm nachází, dokonce mám vyhlídnutých pár kaváren a vím, kam si zajít koupit krásnou kytku.


Vím, jak se svým životem nakládat i v těch nejtěžších situacích

Podle některých článků, které Terezka napsala, nejspíš prožila mnoho krušných chvil, které ji poznamenaly a díky kterým získala mnoho zkušeností. A já se jimi řídím. Sice ve svých šestnácti letech nemohu zažít pocit, kdy mě odmítnou na pracovní místo, nebo když nevím, co do svého životopisu doplnit, abych více firmu zaujala… Ale mohu zažít pocit bezmocnosti, který jsem v poslední době prožívala. Ten už je ale naštěstí pryč a jedním z mých „terapeutů“ byla právě Terka.



Tyto tři bodu jsou pro mě nejpodstatnější a utvrzují mě v tom, že Terky blog budu číst i nadále. Přeci jen je pro mě malá pocta a radost, že zrovna výherkyně Blogerky roku je mým obrovským vzorem. Děkuji Terce za to, co dělá a vám doporučuji si jeden z jejích nejlepších článků přečíst! Můj výběr toho nejlepšího naleznete níže. J

http://www.terezainoslo.com/2015/03/7-kroku-jak-ziskat-vysnenou-praci.html
http://www.terezainoslo.com/2015/03/jak-se-vecerelo-ve-srubu-tema-polarni.html
http://www.terezainoslo.com/2015/02/jeden-skvelej-den-v-oslu-aneb-jak-se-da.html
http://www.terezainoslo.com/2015/01/co-bylo-ve-ctvrtem-emailu.html
http://www.terezainoslo.com/2014/12/chci-chcete-i-vy.html

Žádné komentáře:

Okomentovat