čtvrtek 11. června 2015

URBAN TRAINING: má nejlepší sportovní zkušenost!

Stalo se vám někdy, že byste vyhráli nějakou cenu? Náhodně vás kdokoliv na internetu vybral a prostřednictvím generátoru náhodných čísel jste měli obrovskou radost? Díky Terezce z Terezainoslo jsem dostala možnost se zúčastnit budějovického UrbanTrainingu, který se konal přibližně před dvěma týdny. Mé myšlenky a pocity byly smíšené a já se popravdě bála toho, co mě během dvou hodin bude čekat. Ale díky Terce jsem dostala mnoho inspirace a její články o UrbanTrainingu mě naprosto navnadily a přiměly mě k tomu, abych během 120 minut překonala své síly a dostala ze sebe vše, čeho jsem schopná.


Spolu s dalšími asi 27 ženami jsme se sešli v obchodě Huddy v Českých Budějovicích, odkud jsme také v pět hodin vybíhaly vstříc budějovickým ulicím. Na uvítanou jsme dostaly moc hezké taštičky Kari Traa s funkčními triky v hodnotě asi 1200,-. Bezpochyby mi udělaly obrovskou radost a musím říct, že jsme jimi krásně prozářily nudné a počasím zachmuřené ulice.

V obchodě Huddy nás pronásledovaly fotografové, natáčely nás téměř při všem a pro mě to byla neskutečná sranda, protože já a kamery jsme docela spřátelené (díky bohu za praxi na Youtube). A tak jsem mávala na všechny strany a dávala fotografům najevo své nadšení.

Program UrbanTrainingu

Pokud si nedokážete pod tímto pojmem cokoliv představit, s radostí vám nyní sepíšu všechny aktivity, které jsme v onen den dělaly. A že jich bylo. Nikdy bych nevěřila, že dvě hodiny tak strašně rychle utečou a zároveň, že se při nich dá dělat TOLIK věcí! Z prodejny Huddy jsme běžely přes Lannovu třídu („Lanovka“), kde nás příjemné „trenérky“ proháněly a mnohokrát nás dokonce přiměly, abychom udělaly známý „dřepkins“ přímo na chodníku. Tím mi trenérky dokázaly, že už i ulice se dá využít naprosto k čemukoliv a sedy lehy rozhodně nebudou bolestivé, pokud je na dlážděném chodníku provedete správně. :-)

Z Lanovky jsme přeběhly do parku Na Sadech, který jsme využily k příjemné rozcvičce, během které jsme zahřály naše ztuhlé svaly. V ten den byla opravdu zima a byla jsem ráda za takové rozehřátí. Ze Sadů jsme běžely na náměstí Přemysla Otakara II., kde jsme využily městské objekty k posilování. A tak jsme začaly dělat kliky o kašnu. Úsměvné na tom všem bylo, že nám fandili japonští turisté a většina si dokonce myslela, že náš UrbanTraining byl součástí Majálesu, který mimochodem byl celý ten týden pořádán.


Z náměstí jsme běželi na Sokolský ostrov, kde jsme běžely mezi studenty, turisty a pořadateli majálesu, kteří z nás nejspíš měli velkou srandu. O to větší adrenalin jsem v sobě měla a myslím si, že jsme se vlastně všechny chtěly pořádně ukázat. :-) Na tzv. „Sokoláku“ jsme posilovaly, dělaly mnoho lehčích i náročnějších cviků, které jsme asi dvakrát opakovaly. Ze Sokoláku jsme pokračovaly dále skrz nábřeží až k rozhledně Železná panna, kde jsme posilovaly o zábradlí, které vede okolo Malše. Tato část byla nejnáročnější a pro některé nezvládnutelná. Každopádně já jsem držela a zmákla to. A díky tomu jsem si dokázala, že mám v sobě mnohem více síly, než jsme čekala.

Cestou zpátky do prodejny Huddy jsme ještě stihly mnoho dalších zastávek, které se nesly v duchu dalších posilování, ale také protažení. Pokud znáte pozdrav slunci z jogy, asi si dokážete představit, jak naše tzv. „cool down“ vypadala.



UrbanTrainingu se ráda zúčastním i příští rok. Tato norská akce mě naprosto nadchla a já děkuji za to, že jsem mohla vidět, že se stále najde několik nadšenkyň, které sport dělají i pro zábavu. Díky UT jsem zjistila, že cvičení je zábava a rozhodně se nemusí dělat za mnoho peněz v zadýchaných posilovnách. Stačí proběhnout parkem, zastavit se u pár laviček a výsledek bude téměř totožný. Tak co, půjdete do toho taky?? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat