neděle 20. září 2015

Splním si svůj sen: Jedu do Anglie!

Stávají se situace, o kterých sníte, ale nikdy by vás nenapadlo, že byste mohli být takových situací součástí. A zároveň si občas říkáte, že všechna ta obrovská snaha, kterou např. ve škole vynaložíte, by mohla být naprosto k ničemu. Ale pak se zkrátka naskytne příležitost, která vám všechnu sílu, která vám dochází, opět naloží a vy dostanete novou dávku těch správných endorfinu, které vás posunou dál.


Abych byla konkrétnější, začala jsem věřit ve štěstí a konečně mi bylo umožněno si splnit jeden z mých obrovských snů – podívat se do Anglie. Neptejte se, díky čemu a jak se mi to mohlo povést, ale zkrátka jsem za určitou snahu a pár zasloužilých známek ve škole dostala takovou odměnu. A já si té odměny nesmírně vážím!

Do Anglie jedu poprvé a mnohé od toho očekávám. Zároveň se i trochu bojím, protože budu v rodině s rodilými mluvčími a všechno to pro mě bude nové. Naštěstí budu mít po boku mé drahé spolužačky, které mi doufám budou pomáhat. I když ony většinou sázejí na mě, protože ví, že mi konverzace s cizími lidmi nedělá problém. Tak uvidíme, jaké to bude s člověkem, který jinak, než anglicky, neumí. J


A co vlastně od Anglie očekávám?

Věřím tomu, že až přijedu, bude mi problém mluvit opět česky. Náš plán bavit se s holkami mezi sebou jen anglicky, vypadá dost reálně, takže je dost možné, že nepromluvím za týden ani slovo česky. Dělám si srandu, čeština by mi rozhodně chyběla, ale challenge by to byla zajímavá, co myslíte?

Budu se snažit vyhledat co nejvíce neobvyklých a zajímavých objektů k focení, protože focení Big Benu a London Eye mi přijde ohrané. Snad se mi naskytnou mnohem méně známá místa, kterými bych tento celý zájezd obzvláštnila.

Doufám, že poznám zapadlé kavárny!!! Protože kafe prostě miluji i přes to, že mi je 17 a na vysedávání po kavárnách mám ještě pár let času. I tak si ale neodpustím to ticho, klid a výbornou kávu!

Byla bych nesmírně ráda, kdybyste mi do komentářů dali pár rad a tipů, kam v Londýně zavítat, jaká místa stojí za hřích a popř. mi doporučili právě ty nějaké „zapadlé“ kavárny, tudíž žádný Starbucks prosím. :-P



Mějte se krásně, Vaše Miška

Žádné komentáře:

Okomentovat