pátek 30. října 2015

Odhalení toho NEJ NEJ NEJ z podzimu! (Má podzimní TOP9)

Odpovědi na mou často kladenou otázku: „Jaké je tvé nejoblíbenější roční období?“ mě často zklamaly a téměř nikdy jsem se s nimi neztotožnila. Podzim je tím nej nej nej co nám rok může přinést (kromě kvalitních lyžovaček a vánočního cukroví). A proto mě otrávené odpovědi narážející na to, že podzim je hnusné a sychravé počasí, přiměly k tomu, abych vás přesvědčila, že i sychravo a mlhavo jde milovat.

 Dlouhé procházky přírodou

Pokud jste milovníci procházek stejně jako já a rádi pro sebe něco děláte, určitě na podzimu oceníte příjemné procházky přírodou. Studený vzduch, který vám vždy maličko „oštípe“ tváře je jedním z krásných darů od pana „Podzimu“. A pokud máte po boku přátele, rodinu či přítele, kteří vaše nadšení z procházek sdílí, pak máte vyhráno.


Po dlouhé procházce teplý čaj

Říjen a listopad nám už mnoho teplých dnů nenabízí a i přes to, že nesvítí sluníčko a není nad nulou, není důvod k tomu někam nevyrazit. Stačí se jen zabalit do oblíbené šály, pořídit si teplou čepici a díky svému (sice ne tolik elegantnímu) outfitu se mrazu nemusíte brát. A když náhodou tváře od zimy oštípané budou, teplý čaj je tou nejlepší záchranou. (Napište mi do komentářů, kdo stejně jako já miluje horké jablko s hřebíčkem a skořicí, mňam mňam).

Natěšenost na vánoce, lyžování,…

Jaké roční období je nejblíže k nejkrásnějším chvilkám z celého roku? Kdy jindy než na vánoce se můžete cpát cukrovím, aniž byste měli výčitky svědomí a kdy jindy než na horách můžete své přátele ohodit sněhem a padat ze sedačkové lanovky? Vždyť tyhle momenty a chvilky jsou ty nejkrásnější a těšit se na něco takového je přece k nezaplacení!


Brzké stmívání

Pokud v tom nevidíte výhodu podzimu, nic se neděje. Stejně jako vy v tom i já vidím spíše nevýhody, a sice že za tmy jedu do školy a za tmy se z ní i vrátím. Ale i přesto není nad to si v pět hodin večer zapálit vonné svíčky, které přeci jen za světla nemají tu správnou atmosféru. Tak alespoň k něčemu nám ten kratší den je. (Což mi připomíná, že i ta delší noc není tak úplně k zahození).

Potřeba o sebe více pečovat

Vařící koupele po mrazivém dnu, vonné olejíčky, vanilkové, čokoládové, perníčkové, skořicové a švestkové krémy (pro ten si do Manufaktury také musím zaběhnout) jsou jasným důvodem, proč se mazat o sto šest! Možná teď z mého tvrzení vyplývá, že se mažu kvůli těm vůním, nikoliv kvůli suché pokožce, ale nevím jak vy, ale já zkrátka v zimě suchou pokožku nemám a oproti létu je hebká jako dětská prdélka. Ta větší dávka hydratace na podzim je zkrátka důsledkem toho nepřeberného množství lákavých (i když trochu chemických) vůní.


Více času na vše

Od září do března jsem oficiálně lenoch, takže nějaké dlouhé běžecké trasy a půlhodinky posilování 3x týdně jsou tabu. Já se nyní vyžívám v možnostech většího odpočinku, i když v úterý hraju dvě hodiny volejbal, ve čtvrtek mám hodinu jogy a v neděli hodinu a půl umírám při kruhovém tréninku. Stále je tu většina dnů, kdy mám více času pro sebe a díky tomu podzim miluji. Protože já si zkrátka v létě při obrovských vedrech ke knížce nelehnu! Pokud mi ale v pokoji hoří svíčka s vůní skořice a běží topení na plné obrátky, už mi to takový problém nedělá.


Chození po kavárnách

Protože kam jinam se usadit, než do vyhřáté a voňavé kavárny, když už je fakt mrazivá nouze a vám se zkrátka dál jít nechce?


Tmavší líčení

Fialové, hnědé a bronzové kouřovky mým očím lichotí a já se v takových líčeních vyžívám. Nevadí mi ani trochu větší vrstva nějakého „bíbíčka“, které mi díky mnohem menším teplotám nestéká z pleti a já se tak můžu těšit z TÉMĚŘ dokonale vypadající pleti celý den. (i když můj momentální aknózní stav bych nejraději vůbec nekomentovala).

Málo narozenin = více peněz na vánoce

Haha, tento poslední bod prosím berte s obrovskou nadsázkou a rozhodně se v něm každý nenajde! Já mám většinu svých přátel narozených na přelomu března-dubna nebo v červnu. Proto říjen-listopad jsou pro mě spořivé měsíce, kdy si můžu uškudlit trochu peněz na vánoční dárky. Zato září, tedy počáteční měsíc podzimu, bych raději vůbec nekomentovala. Na ten je totiž potřeba šetřit už od ledna. :-)


Doufám, že jste se v některých bodech našli a pokud ano, určitě mi to napište do komentářů, budu ráda!


Žádné komentáře:

Okomentovat