úterý 5. ledna 2016

Jaký bude rok 2016? [předsevzetí]

Mí drazí,
je krásné plánovat a já to mám ze všeho nejradši, ráda si lajnuji budoucnost, i když občas se může stát, že pocítím lehký závan neúspěchu a nulových šancí (říkejme tomu pocit méněcennosti, to jsem se teď naučila v psychologii), ale jsem neskutečný optimista, takže se toho plánování zas tolik nebojím. Vytváření předsevzetí na nové roky se zdá být ohrané, ale já to dělám ráda. Bojuju se sebou a svou leností už před třičtvrtě roku a nový rok se mi zdá tou nejlepší příležitostí jet nanovo. A jaké kroky to pro tento rok budou?

Špatný vzhled? Ta bude určitě divná

Je třeba skoncovat s odhadováním lidí dle prvního dojmu. Jsem jednou z těch, která to dělá, a dobrovolně se ke své sobeckosti přiznávám, protože je lepší se k vlastním chybám a špatným vlastnostem přiznat. A proto se chci vrátit k přístupu k cizím lidem, který jsem vedla v Anglii. Tam jsem si ostatních nevšímala, všichni mi připadali naprosto skvělí a žádné chyby jsem na nich nehledala. Teď už je jen otázka, jestli je to menší nenávistí k české společnosti nebo mnou…

Článek počká, je třeba projet hlavní zeď na Facebooku

Tenhle přístup se mi tak hnusí, až je mi hůř a hůř z toho, jak líná jsem. Že se vzdávám svého největšího koníčku, hledám si záminky k tomu, abych psát nemusela, protože popravdě v poslední době jsem vůbec nevěděla, o čem. A také se pak vnitřně obhajuju, proč nepíšu. Častokrát se vymlouvám na školu, která mi sice čas bere, ale ne v osm hodin večer. Tam už je tím hlavním problémem opravdu má potřeba vědět „novinky“ od mých přátel.

Na tuhle brigádu nepůjdu, tam by se mi mohl stát nějaký trapas

Rok 2016 bude plný výzev, brigáda, nejspíš autoškola, moje první a asi i poslední praxe, nástup do čtvrťáku… A to všechno bude potřebovat miliony energie a vstupy pravou nohou! Protože je jen na mně, jak všechno dopadne. A strach by tomu rozhodně nenapomohl.

Tyhle suroviny neumím zpracovat, nechám to na mamce

Vaření je mojí neskutečně slabou stránkou a nemyslím si, že je vhodné v mých letech spoléhat na kulinářské schopnosti mé mamky. Snad se do toho kuchtění taky zamiluju, to bych pak mohla mít pěkný fotky na instagramu :-)

Mám chuť na Vineu, i když mám litr vody v kabelce

Občas nesmyslně utrácím, i když už ne za kosmetiku. Teď jsou to mnohem menší částky, které se pohybují v řádu korun, ale vždycky to má několik etap za den a já pak smutně koukám do mé peněženky. Je třeba z nesmyslného utrácení udělat nějaký šetřící systém!

Osmnáctka na krku, to nic neznamená

Ale znamená! Tento poslední a nejdůležitější bod je více než podstatný pro rok 2016 a já se těším na to, až budu dělat mnoho věcí sama. V 18 nevidím možnost chodit do klubů, psát si své omluvenky nebo to používat jako záminku pro mé rodiče chodit kamkoliv. (možná, malinko………) Vidím v tom to osamostatnění, budu sama hledat priority v důležitých věcech a hlavně se cítit důležitě. :-P Protože to já ráda. :-) (to prosím neberte vážně).

Jestli si někdo říká, proč tu nejsou body jako „Cvičit, jíst zdravě, víc se učit, nebýt na PC,…“, důvodem je ztráta významu těchto předsevzetí a slibů. Protože kdo taková předsevzetí dodržel? Kdo se donutil 365 dnů v roce od 1.1. dodržovat jedno a to samé? Pokud se mezi vámi někdo najde, opět posílám malý aplaus. Jdu se činit.


P.S.: Mám vás ráda. <3

Žádné komentáře:

Okomentovat