sobota 2. ledna 2016

LEGENDÁRNÍ rok 2015! [Fotky, vzpomínky,...]

Mí nejmilejší a nejskvělejší čtenáři - jestli tedy ještě nějací jsou :-),
znáte takové to „Nikdy neslibuj, když víš, že to stejně nedodržíš.“? Já jsem jasným případem a můžu říct, že v roce 2015 jsem toto menší přísloví skvěle dodržovala a moc dobře vím, že to není nic správného. Nejvíc jsem prokrastinovala právě na blogu a mé sliby chyby „odteď budu opravdu aktivní“ snad budou jednou zapomenuty. Každopádně, mám za sebou koloběh vánoc a silvestra a neskutečných nervů okolo toho, které ani mě neminuly a musím říct, že jsem si (opět) slibovala, že se nervovat nebudu. Protože jsou to přeci svátky „klidu a míru“. Tak schválně, kdo to dodržel?


Instagram byl také jediným místem (vyjma mého soukromého profilu na fb), kde jsem tak nějak hromadně popřála šťastné a veselé. Více jsem to neřešila. Nevím proč, ale zkrátka mě ta éra lásky k vánocům přešla a ač to možná bude znít sobecky, nějak jsem neměla potřebu blahopřát, označovat na vánočních blahopřáních své přátele, psát články o vánocích a fotit, co jsem dostala (CD Boomerang se nepočítá, to byl prostě sen!!!),… Zkrátka jsem tento rok vánoce nějakým způsobem přeběhla a spíš se těšila na nový rok, na ten vstup pravou nohou, který ani nevím, jestli jsem učinila. :-) O silvestru mohu říct jediné, byl legendární.


A jelikož miluji vzpomínat a prožívat mnoho nostalgií, rozhodla jsem se vám sepsat TOP 10 menších životních kroků, které jsem v roce 2015 učinila. No a doufám, že příští článek bude se všemi předsevzetími a sliby (které prostě dodržím), k roku 2016! Protože ten hodlám prožít plnými doušky a NIČEHO nelitovat.


První TOP krok (zní to strašně, já vím)

Naučila jsem se trávit čas s mými přáteli. Začala jsem si více vážit všech kolem sebe a ať se to zdá klišé nebo ne, přátele jsou zkrátka na prvních příčkách a i když vím, že času není tolik, kolik bych si přála jim věnovat, stále si to nějak vynahrazujeme. Svým spolužačkám neskutečně děkuji za miliony vzpomínek, ať už na lyžáku v Itálii, na sportovním kurzu na Lipně, na výletě v Anglii, týdnu s mojí drahou Troli, pár chvilek strávených na maturitních plesech, v čajovnách, v parcích, kavárnách… Má to něco do sebe a já na to s láskou a milionem úsměvů vzpomínám.


Druhý TOP krok

Naučila jsem se povídat a komunikovat, ať už s mamkou, ségrou, taťkou, ale i strejdou, se kterým jsem dříve neuměla prohodit pár slov. Můj zatím největší krok v životě, o kterém v příštím odstavci napíšu minimum slov, mě nějak nakopl a já se přestala bát. Umím se s mou rodinou smát a děkuji za čas strávený s mou neteří a synovcem. A i když na děťátka nejsem, dokážou mě vždycky neskutečně potěšit. (Začínám si uvědomovat, jak je tento článek dojímající…:-P)


Třetí TOP krok

Naučila jsem se poznat, co je správné. Jedním z kroků (ač se mi o tom nejhůř píše a nerada bych to rozebírala, ale i vy jste moji blízcí…) je můj minulý vztah. A jeho pár posledních kapitol nebylo správných, proto jsem za tím zavřela dveře a otevřela je pro někoho, kdo je po mém boku téměř denně a neskutečně mi na něm záleží. <3


Čtvrtý TOP krok

Naučila jsem se namotivovat samu sebe. Začala jsem se obrňovat proti negativním lidem, kterým odpovídám jednoduše a všechno negativno vypouštím ven. Svou pozornost věnuji pouze těm, kteří mi dělají v životě radost a nijak se mi ho nesnaží kazit. A i když má nálada v posledních měsících létala nahoru a dolů, bylo to vlastní demotivací z menších školních neúspěchů, která ale pomalu ubývá.


Pátý TOP krok

Začala jsem se věnovat angličtině. Díky týdennímu pobytu v Anglii, kurzům po škole a větší intenzitě učení jsem poznala krásy tohoto jazyka.


Šestý TOP krok

Uvědomila jsem si, a i to je prosím krok, že odhadovat lidi na první pohled je prostě špatné. A s tím se snažím nyní bojovat, učím se všem vyjít vstříc a i když se mi občas ze sociálního prostředí dělá mdlo, stále se držím na uzdě a věřím, že všichni jsou v pohodě. Tak snad mi to nepřinese žádné nepříjemnosti.


Sedmý TOP krok

Peníze jsem přestala investovat do zbytečností, jako je kosmetika, apod. Vlastně většinu jsem vložila do společných chvil s mými blízkými a utracené dvě stovky za dobrý oběd s přáteli mě nemrzely tak, jako bych je dala za make-up.


Osmý TOP krok

Nehádám se, vyhýbám se konfliktům a utíkám přede všemi, kteří zvyšují hlas. Nemám to ráda, vytvořila jsem si vůči tomu averzi a taková ta idylka „všichni musí být v míru“ mě dohnala k pozitivnímu přístupu. A ani nevíte jak je mi dobře, protože ronit slzy kvůli malému konfliktu je jedna z nejhorších věcí, kterou můžete v životě udělat.


Devátý TOP krok

Intenzivně jsem se začala věnovat ekonomice. A děkuji mamince, která mě v tom podporovala a kupovala mi bláznivě předražené Ekonomy. V tomhle směru jsem se zkrátka našla a jsem za to neskutečně šťastná. Aneb není nad to si oblíbit jeden z hlavních předmětů na vaší škole.


Desátý TOOOOOOOOOOOP krok

Našla jsem samu sebe. Tenhle krok poznamenávám za ten nejdůležitější, protože vše, co jsem se v roce 2015 odnaučila a naučila, mě dovedlo k tomu si uvědomit své priority a mít samu sebe ráda. Teď jsem v takové fázi, kdy jsem naprosto spokojená a jen tak mě nic nevykolejí.









A to je vše. Všem, kteří to dočetli až sem, posílám obrovský aplaus a velké díky. A nejen těm, nejvíce mým nejbližším a vám, mým čtenářům, kteří rokem 2015 probluslili se mnou a pokud budete mít chuť rok 2016 prožít znovu se mnou, stačí mě bedlivě sledovat, já se FAKT polepším!!!! Mám vás ráda. <3


Žádné komentáře:

Okomentovat