neděle 9. března 2014

RECENZE: oční stíny pěti různých značek (Sleek, Maybelline, ...)

Nazdárek,
toho, že jsem dlouho nic nepřidala na blog, jste si jistě museli všimnout a já se vám za to ohromně omlouvám! Škola, přátelé, rodina a přítel mi tak nějak časově nedovolili, abych napsala nějaký článeček. Samozřejmě jim to nevyčítám (snad jen té škole) a jsem moc ráda, že jsem s nimi mohla trávit čas a jistě ještě dlouho budu. Jelikož přítel momentálně bydlí ve stejném městě co já, je vám asi jasné, že s ním trávím více času, než je přáno, ale je to super! :)

Abych se vrhla k dnešnímu tématu, ráda bych vás seznámila s mým názorem na oční stíny pěti různých značek, které mám moc ráda a vlastně téměř všechny je alespoň jednou za týden používám. Bude to takový menší mega článek (ne, vůbec si neprotiřečím), který bude plný hlavně kladných větiček. Tak jo, vrhnem se na to.


1. Sleek
Nejlepší ze všech stínů, které jsem kdy vyzkoušela je samozřejmě Sleek. Jsou to vlastně jediné stíny, které nelze zakoupit v drogerii. Paletky od Sleeku jsou dokonalé, já mám sice jen jednu, a to V2 Ultra Mattes, ale i díky té můžu potvrdit, že dokonalá pigmentace, výdrž a máslovitost, jsou pro Sleek naprostou klasikou. Když už jsem načala první plusy, ráda bych vám o nich řekla více. Začneme pigmentací, která je bezkonkurenční. Nádherné odstíny od naprosto nude béžové po krásně tmavě modrou jsou suprově pigmentované (viz obrázek). Byla jsem naprosto uchvácená odstíny, které na mě z paletky koukaly. Výdrž je taktéž suprová, já sice používám pod tyto stíny ještě bázi, ale i bez ní mi těch 7 hodin daly, potom se trochu začaly slévat do oblouku. Co také nesmím opomenout je krásně vymyšlené uspořádání barev. Když si paletku vezmete, můžete si všimnout, že každá čtveřice dohromady dává úžasné Quattro, které na očích vykouzlí dokonalost.



Snažila jsem se i u Sleeku najít nějaké minusy, nejdříve marně, ale potom jsem jich pár našla. První je asi prášivost. Jsem sice zvyklá na prášivější stíny, ale čekala jsem, že když už jsou stíny tolik máslové, nemusely by být tak prášivé. Toď první minus. Tím druhým a posledním je dostupnost, stíny sice najdete na každém třetím beauty eshopu, ale uvítala bych je spíše i v kamenných obchodech, jelikož poštovné se mi pokaždé platit nechce. (Ať žije eshop LovelyHair a její nulové poštovné, pokud budete platit předem!).  :)



2. Maybelline
Konkrétněji se tento odstaveček bude týkat pouze Color Tattoo, protože jiné oční stíny od Maybelline nemám, buď mě nazujaly, nebo byly zbytečně drahé. Color Tattoo jsou prostě skvělé, jedná se o krémové oční stíny, které nepotřebují primer díky tomu, že na očích vydrží 24 hodin. U některých odstínů tomu tak není a vlastně mi přijde, že nejvíce vydrží asi odstín On and On bronze, který používám téměř denně. Jsou dokonale pigmentované, neslévají se a můj růžový stín dá na oku 15 hodin! Zkoušela jsem to, a bylo tomu tak. U Color Tattoo se mi také líbí velká škála odstínů, které si můžete vybrat. U nás v ČR je výběr tedy mizerný, ale i přesto si myslím, že většinu odstínů bych si tady vybrala.



Jedinou nevýhodou je samozřejmě cena, pro mě je to prostě pálka, dát tolik peněz za oční stíny, ale musím tedy říct, že cena se rovná kvalitě, takže není téměř co řešit.



3. Gabriella Salvete
Zakřičmě třikrát WOW nad novými mono očními stíny od GS! Jsou úúúžasný. Mám tedy zkušenost s jedním odstínem, ale co jsem zkoušela v drogerii i jiné, musím říct, že to je masakr!!! Od GS jsem to zkrátka nečekala. Balení, které je naprosto krásné, matné a jednoduché na mě zapůsobilo tak, že jsem v drogerii těmto stínům musela věnovat pozornost. A udělala jsem dobře. Úžasná máslová konzistence je naprosto skvělá, stíny jsou nádherně jemně namleté a jsou jako samet. Pigmentace je výborná, na to jak nevýrazný, světlý a peretový stín mám je prostě skvělá a s bází dělá ještě větší divy! Nevím, zdali jste si toho všimli, ale musím říct, že stíny krásně voní. Já je tedy cítím pokaždé, co s nimi pracuji. Je to taková kokosovo-vanilková vůně, teplá a jemná.



Nevýhoda, nad kterou budu dlouze smutnit, je vcelku vysoká cena, ale hlavně malý výběr odstínů. Myslím si, že GS by měla zapojit více fantazie a přinést na trh ještě další odstíny, nad kterými bych zajásala!



4. Catrice
Miluju mono oční stíny od Catrice, jsou skvěle pigmentované, cenově dostupné a co je super je i obrovský výběr barev! Catrice oční stíny mám pouze v perleťových barvách, ale musím říct, že jsou prostě super. Vlastně celá značka Catrice je výborná, ale bohužel je pouze v Rossmanu. Kdyby D&M začlo Catrice prodávat (jakože v Rakousku tomu tak je), bylo by to jedině dobře. Naštěstí Rossman po ruce mám, a proto nemusím smutnit.



Catrice perleťové stíny mi bohužel opadávají pod oko, hlavně zlatý stín, se kterým se potom celá třpytím. To je jedna velká nevýhoda. Trochu horší je na tom bohužel i výdrž, tyto stíny mi s bází dají max. 6 hodin.



5. Essence
Poslední a nejhorší stíny, které jsem z drogerky zkusila, jsou od Essence. Vlastně všechny nepodstatné věci jsou pro Essence plusy, ale ty důležité jsou minusy. Moc se mi opět líbí obrovská škála stínů, které nám Essence nabízí, jsou to krásné odstíny, bohužel špatně pigmentované. Cena je také velmi přijatelná a suprová. Bohužel stíny moc dlouho nevydrží, což je jedno velké výrazné minus, protože stíny slité v důlku nevypadají vůbec hezky. Snad se Essence polepší, možná, že už i vlastně polepšila, s jejich novými paletkami, které mám v plánu si koupit!



Tak to je dnes ode mě vše, doufám, že tímto mega dlouhým článkem jsem svoji neaktivitu u vás vyžehlila a budu se s vámi těšit u dalšího článku. Mějte se krásně! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat