středa 8. října 2014

50 věcí, které můj den dělají tím nejskvělejším!

Tak si tak říkám, že bychom měli být pozitivní. Myslet jen na to dobré. Ale občas to nejde, protože mít stále optimistickou mysl je občas na palici. Dnes ale nějaké trable vynecháme a ponoříme se do světa věcí, které můj den dělají tím nejkouzelnějším.

1. Vlasy den po umytí.
2. Vzbuzení ala "Dneska mi to vstávání nevadí".
3. Když mám svůj oblíbený outfit.
4. Každé ráno připravený teplý čaj od mé maminky.
5. Hezky nalakované nehty.
6. Pocit, že mě má někdo doopravdy rád.
7. Hlídání neteře.
8. Zveřejnění nového článku nebo videa.
9. Pracování na těžkém domácím úkolu.
10. Když se látku naučím tak, jak bych měla.


11. Uklizený pokoj.
12. Odcvičená pilates.
13. Protažená záda (říkej tomu rehabilitace).
14. Spolužáci a moje Martinka samozřejmě.
15. Pusa od toho nejmilejšího.
16. Tortilla od maminky k večeři.
17. Čím méně zdravého, tím je lepší den. (Škoda, že hřeším denně).
18. Jednička ve škole.
19. Přečtená alespoň kapitola v knize.
20. Napsání alespoň 20 cvičení v ZAVu (tento opojný pocit jsem hodně dlouho nezažila).


21. Ano je to tak, ale hodina ekonomiky (celá kompletně prokecaná o všedních věcech).
22. Čistá voda.
23. Běh (ještě dva měsíce a budeš opět mým koníčkem).
24. Hezky upravené obočí.
25. Oholené nohy.
26. Nabitý telefon.
27. Kafe ze školního automatu.
28. Podzim.
29. Ranní procházka do školy.
30. Odpolední procházka ze školy.


31. Tělocvik.
32. Ehm, Game of thrones.
33. Alespoň jedna píseň slyšená od Dymytry.
34. Alespoň jedna píseň slyšená z Divergent soundtracku.
35. Prstýnek na ruce.
36. Hodinky na ruce.
37. Dobrá nálada učitelů.
38. Nadšení a natěšenost z plánů.
39. Postel a její svatá sedmihodinka.
40. Plyšový sob v posteli.


41. Namazané nohy krémem.
42. Ošetřená pleť Eclaranem a Zinerytem.
43. Použití Bb creamu.
44. Sledování youtube videí.
45. Úsměvy od kolemjdoucích.
46. Milý průvodčí.
47. Dlouhé procházky.
48. Zastávka na sushi.
49. Ten pocit po vykoupání.
50. Vy. <3

Žádné komentáře:

Okomentovat