sobota 18. října 2014

Poprvé na hororu v kině (Annabelle) + OOTD!

Zdravím vás mí drazí,
dnes jen u rychlého článku, který nahradí těch pár dní neaktivity. Nebyl bohužel čas a nápad vás obdařit nějakým duchaplným článkem, tak jsem tu dnes s rychlým outfitem, který jsem zvolila na takový příjemnější den s mým drahým, který se nesl v duchu duchů, démonů a příjemné slečny zvané "Annabelle". Ano, hádáte správně, já, milovnice romantických komedií jsem se dobrovolně přihlásila k návštěvě kina, kde nás upoutal nový horor Annabelle. No, řeknu vám, že jsem se strachy klepala už ve vlaku, 3 hodiny před promítáním. To ale neměnilo nic na tom, že jsem se těšila, až s mým drahým po delší době strávím příjemný den.

Annabelle je velmi hezky promyšlený psycho horor, který byl skvěle natočený a ne příliš náročný na pochopení. Vlastně jsem do něj byla celou dobu zažraná a ani mi nevadily titulky, které většinou nemám u filmů ráda. Tady jsem je docela i uvítala, hlavně díky "pravým" hlasům apod. U komedií zas až tolik originální hlasy herců nejsou tolik důležité, u hororů podle mě ano. Řeknu vám, asi týden nebudu spát.

Pro krásný, slunečný a podzimní den jsem volila trochu odlehčený outfit, který jsem ale zahřála mým milovaným křiváčkem. Abyste si nemysleli, tak sukně, která není sukně, jsou šaty, a sice mé oblíbené z Croop townu, které jste mohli vidět TADY. Tentokrát jsem je zkombinovala s kratší triko-mikinou z H&M. Co na takový běhací outfit říkáte?



Šaty: Croop town, balerínky: Deichmann, křivák: Pimkie, Kabelka: Vietnamci, Mikča: H&M





Žádné komentáře:

Okomentovat