neděle 6. dubna 2014

Jak trávím čas po škole?

Zdravím,

dnes jsem se rozhodla pro takový neobvyklý článeček, a sice vám napíšu o tom, jak trávím chvilky po škole, resp. jak se snažím zabít čas do té doby, než jdu spát. V tomhle článku nehledejte žádný smysl, jde jen o to vám přiblížit, co většinou dělám, když nepíšu článek nebo netočím videa. A navíc využívám formy blogu, protože slečny na youtube taková videa natáčí, já k tomu nemám prostředky, a proto spoléhám na formy článků.

Co nejčastěji dělám od té doby, co bydlí přítel ve stejném městě jako já, je právě trávení času s ním. Pokud ovšem není v práci, to na řadu přichází jiné aktivity. S přítelem chodím strašně ráda ven, protože si s ním můžu říct všechno a to všechno mu stihnu říct za hodinku procházky, kterou normálně po příjezdu domů s ním uskutečňuji. Sice se dost nachodím od školy k vlaku, ale to mi vůbec nebrání v tom pokračovat i doma.

Pokud je ale přítel v práci, jak byl výše řečeno, na vlakovém nádraží na mě téměř vždy čeká ségra s mojí neteří. Vždycky se na ně s úsměvem dívám z okna a sleduju mojí úžasnou neteř, jak mává mašině a ví, že přijíždí teta. :-) No a co je krásnějšího, než její nadšení, když mě vidí? Po procházce s nimi většinou svůj chodící maraton zakončím právě u ségry doma, kde si dám většinou teplou véču, něco málo si s ní popovídám a šupajdím domů.

Když mě ale "zradí" (nebojte se, myslím to opravdu ironicky) přítel nebo ségra, mažu si odpočinout domu. Někdy takové dny opravdu uvítám, protože ne vždy mám energii po příjezdu domů, chodit venku nebo se tvářit, že nejsem unavená. Většinou je ale opak pravdou, když jsem se ségrou nebo s přítelem, padají mi někdy i víčka, protože být doma až ve čtyři je trošku unavující, ale nestěžuju si, dojíždění miluju.

A pokud tedy po škole razím domů, většinou na sebe hned hodím sportovní oblečení a jdu posilovat. Zní to asi divně, když jsem vám ještě před chvílí psala, že jsem po škole unavená. Jenže mě posilování probudí a navíc... Miluju ten pocit po krásné půlhodince nebo 20 minutách posilování. Je to fakt super! A pokud neposiluji, jen tak trajdám po internetu a hledám nové youtuberky, které bych mohla sledovat. No, domácí aktivity, jako úklid, mytí nádobí, apod. snad ani nemusím zmiňovat. Vždyť to je přeci základ!

S přáteli čas po škole nikdy netrávím. Vlastně většinu přátel mám právě na škole, která je ale 50 km od města, kde bydlím, a tudíž jsou všichni mí přátele "odjinaď". Samozřejmě si ale někdy vyjdu s mojí kámoškou a naší partou, ale to je jen málokdy.


Co je ale nejdůležitější - každý den završuji stejně, i když jsem sama, s přítelem, se ségrou... Vždy po osmé hodině lehnu nad učení a učím se. Alespoň půl hodiny. Protože pro mě je učení základ a nedokážu si představit, že bych byla na písemku nepřipravená. No a jako klasický "ajťák" i já čučím do monitoru a slastně slintám nad oblečením na Ebay. Kdo ale ne, že?

Žádné komentáře:

Okomentovat