pátek 18. dubna 2014

Recenze - kniha, která mi padla do oka!

Zdravím,

Dnes si dáme recenzi z krásné.cz. Odkaz najdete ZDE.

"S Tomášem jsem se sešla ještě dvakrát. Jednou jen účelově, měla jsem nudný večer a on mi náhodou poslal esemesku. Vytáhla jsem ho tedy do Auparku, koupil mi nové boty a šaty. Ať se práskne přes kapsu, když chce mít v posteli super holku, ne?"

Štítek nezadaná, ve volném vztahu, v posteli divá, finančně náročná a krásného vzhledu žádoucí, nosí dnes spousty žen, možná i slečen. Nevím, zda-li název "Slečna Nebezpečná" značně vypovídá o obsahu knihy, ale já jsem si nejprve myslela, že to bude nějaký akční thriller nebo dokonce scifi! Opak byl pravdou hned při prvních slovech, která mi tato kniha dala, a tak jsem začala číst.

Autorka knihy Jana Benková skvěle vyzdvihla charakter třicetileté Amy, která si užívá léta, kdy  může ještě po mužích požadovat drahé kabelky a spoustu výkonu v posteli! Tato žena totiž neví, co je láska, až jednoho dne pochopí, že její kolega Matěj je po celou dobu do Amy zamilovaný. Uvědomí si to pozdě, a sice až když si Matěj najde novou přítelkyni. Děj je velmi obsáhlý, plný problémů, ale i peprných chvil, které si samozřejmě každá čtenářka ráda přečte.

Spousta problémů, zápletek a dějů mi na nějakou dobu knihu odcizila. Vlastně mi trvalo 2 týdny, než jsem knihu přečetla. První 150 stránek mě nenadchlo, jelikož charaktery, které Amy měla, se mi naprosto příčily. Chvílemi jsem knihu dala stranou, počkala půl hodiny a až potom jsem mohla číst dál. Pro ty, kteří jsou silně vysazení na věrnost a důvěru je tato kniha asi jako makeup pro lidi, kteří jej nenávidí. A proto jsem chvílemi bojovala.

Knihu jsem nakonec dočetla, protože si samotná Amy začínala uvědomovat, co je v jejím životě podstatné a čeho by se měla vzdát. To, že se zamilovala do Matěje bylo to nejlepší rozhodnutí, jaké mohla udělat a možná i proto jsem si k ní vybudovala určitý vztah, díky kterému jsem si přála, aby kniha neskončila. Bohužel jsem knihu zavřela s pocitem nespokojenosti, snad jen kvůli nedokončenému ději, který asi nejspíš čeká v další knize.

Knihu obecně mohu doporučit, avšak to není nic, co by vás mělo poučit nebo inspirovat. Pokud je ovšem některá z vás jako Amy, vezměte si příklad z posledních 150 stran této knihy, tam si teprve myslím, že je to největší jádro celé knihy!