úterý 22. dubna 2014

Jak zápasit s mastnou pletí - RECENZE Bioderma Sébium

Článek si také můžete přečíst ZDE.

"Lesklé čelo sem, lesklá tvářicka tam. Co já s tímhle udělám?" Mastná pleť si hraje téměř s každou z nás a denně přemýšlíme nad tím, jak s ní zabojovat. Snažíme se všechen maz přepudrovat, zmatnit, ale stále ten netvor vzniká. Co s ním? Nejprve si něco o mastné pleti řekneme.

Mastná pleť vzniká prostřednictvím mazové žlázy a hormonů, které nejčastěji svojí práci konají v pubertě. Stresová období, která v této fázi života nastávají ať už kvůli škole nebo lásce, mohou zapříčinit tvorbu mazu, a to v okolí nosu, čela a brady. Nejčastěji si my holky postěžujeme i na T-zónu, což je oblast nosu a středu čela. Díky mazu a mastné pleti se nám může hojně tvořit akné a to je asi ten největší protivník, se kterým zápasíme. Jednu výhodu mastná pleť ovšem naštěstí má, a sice že se pod mastnou vrstvou ztěží tvoří vrásky. Ale řekněme si popravdě, koho ve věku okolo patnácti let trápí vrásky, když ne akné? :-)


I já mám s mastnou pletí velké problémy a vyzkoušela jsem nespočet produktů, které proti tomuto darebákovi měly údajně bojovat. Jak myslíte, že to dopadlo? No, pár stovek zbytečně vyhozených z okna to nebylo, ale žádnou slávu to také nevyvedlo. Samozřejmě je ale každá prevence proti mastnotě dobrá, ovšem když už se do boje s ní chceme vrhnout, tak rovnou pohlavě, no ne? A proto vám dnes doporučím rovnou tři produkty od stejné značky, které z mé mastné pleti udělali takovou sametovější "dětskou prdýlku"!

1. Sébium Al korektor - Bioderma
Tento produkt mi padl hned při rozbalení do oka. Viděla jsem jej na spoustě blozích, všemi byl chválený a oblíbený, proto jsem i já jásala při jeho objevení. Jedná se o "Makeupokrémovo - pečující sérum", které má ve své horní části, resp. ve víčku zabudovaný korektor spolu se zrcátkem. Jeho roztomilá minimalizace mě naproto uchvátila, zrcátko je opravdu výborné. Spolu s matnou tubou působí luxusním dojmem. Nyní ale k samotnému produktu, který budu nazývat jako "Tónovací sérum".


Přípravek je velmi tekutý, což byl pro mě velký šok při prvním nanášení na hřbet ruky. Zaskočená jsem s testováním pokračovala dál a byla jsem opět znepokojená odstínem séra, který má na obalu označení "světlý odstín". Já tedy nevím, ale mě to jako světlý odstín moc nepřijde, posuďte sami dle fotky. Proto jsem se trochu zhrozila a doufala jsem, že na mě nebude  moc tmavý. Naštěstí jsem byla mile překvapená.


Sérum se ze začátku tváří mastně, tmavě a tekutě, ale při roztírání na pleti tvoří nádherný film. Má pleť chytá trošku bronzový nádech, který trochu pleť rozjasní, ale ne natolik, aby působila jako mastná pleť. Sérum jemně kryje, ale nepůsobí jako maska, což je pro něj ohromné plus, jelikož já zásadně takové přípravky nenosím právě kvůli té šílené masce, kterou většinou na obličeji vytvoří. Naštěstí mezi odstínem séra a mého krku nebyl zřetelný odstínový přechod, což bývá problém většiny dívek, které se rozhodly pro nošení makeupu a tónovacích krémů. Sérum krásně zmatňuje, čímž splňuje to, co slibuje na krabičce! A co se týče korektoru? Je skvělý. Zelená mě samozřejmě zaskočila, ale naštěstí jsem věděla, že zelená neutralizuje červené skrvnky a pupínky a tudíž nebudu vypadat tak jako vždy, tudíž jako týden po neštovicích. Pupínky krásně zneutralizoval a na pleti vůbec nebyl vidět! Já tomuto přípravku dávám 4 hvězdičky z 5.


2. Micelární voda Sébium - Bioderma
Přípravek ze stejné řady je tato micelárka, která mi udělala snad největší radost. Vždy jsem totiž chtěla vyzkoušet nějakou micelární vodu a tato byla pro mě jako stvořená! Při prvním čištění jsem s ní byla jako v nebi. Přípravek je totiž jemný, pokožku nedře a nevysušuje, což je obrovské plus. Většina mých matujících produktů mojí pleť vysušila, tato řada to s mojí pletí umí. A tato micelárka obzvlášť, jelikož jsem druhý den po použití měla nádhernou sametovou, nelesknoucí se pleť. Naprostá nádhera! Micelární voda je skvělá, vyčistila všechna škaredá a znečištěná místečka a odstranila také nedoodlíčené stopy řasenky. 5 z 5!!!


3. Maska Sébium - Bioderma
Asi nejhorší na konec, maska na obličej. Vrhnu se na to po hlavě a začnu těmi zápory. Masky je opravdu velmi málo. V popisu použití stojí, že si na suchou pleť mám nanést SILNOU vrstvu přípravku. No, za prvé to nejde a za druhé mé druhé já zkrátka nechce tolik plýtvat. Nanášení silné vrstvy není nic pro mě, a proto jsem dala vrstvy tolik, kolik jsem uznala za vhodné.


Bohužel maska hned začínala shnout a drolit se, což mi zabraňovalo k rozetření produktu. Naštěstí maska nepnula a díky tomu si to u mě zčásti "vyžehlila". Po smytí masky a působení produktu 5 minut, jsem na pleti měla hebko. Tak krásnou pleť mi zatím neudělala žádná maska. Cítím se s ní vždy naproto vyčištěná, bez bakterií a akné, zkrátka odpočatá a svěží. Maska má za mě 3 hvězdičky z 5.



Obecně mohu říct, že tyto produkty mi ohromně pomohly, myslím si, že kdybyste používali např. pouze masku, asi by vám na pleti moc úžasu neudělala, ale jakmile spojíte tyto tři produkty dohromady, je to nádhera. A já tu nádheru miluji! Těším se na další přípravky ze stejné řady. Tak co? Už víte, jak na vaší mastnou pleť?

Žádné komentáře:

Okomentovat