úterý 29. dubna 2014

Miláčci, které nakupuji stále dokola - aneb, co už nikdy z ruky nedám!

Zdravím,
nevím, jestli někde po blozích putuje toto téma, ale napadl mě takový nápad (chachá), že bych vám mohla povědět něco o věcech, které se staly mými stálicemi. Jsem totiž holka, která nerada mění svojí oblíbenou kosmetiku a to, co si oblíbí, si střeží. Jsem jako oko v pasti a vše, co miluji, z ruky nepustím. A tak je to i u kosmetiky. Vlastně nejen u té, je tu i pár jiných věcí, které "periodicky" nakupuji. :-)

Své odličování si nedokážu představit bez douglasovských ubrousků a tamponků Ebeline z D&M. Jsou to mé velké lásky, které nejsou vůbec drahé, jsou plně funkční, spolehlivé a jsou to jedni z mých nejlepších kamarádů. Jsem s nimi ve vztahu již rok, ale někdy jsem jim zahýbala. Napříkad tamponkům z D&M jsem zahýbala s tamponky z Rossmanu (udělala jsem špatně).

Jsem divý čtenář, knihomol, článkoholik, youtuboholik (to je vtipné) a časopiso-žena a životoholik. Fíha, to mi to dalo práce... Miluju časopis Žena a život. Sice asi není pro moji věkovou kategorii, ale popravdě - raději si přečtu něco o tom, co dnes frčí v opravdovým slova smyslu, než nějaké "hlodíky" v Popcornu. Navíc v časopise Žena a Život najdu spoustu kvalitních fejetonů a článků, ze kterých mohu čerpat inspiraci a přiučit se k tomu, jak takové články psát. No, zatím mi to moc nejde.


Zima zimoucí nastává i v létě, kdy vám profukuje krásný jemný větřík přes záda. Myslíte si, jak osvěžující a příjemné toto profukování je, když jednoho dne přijdete do školy s nastydlými ledvinami. Proto se chráním tílky, která nosím pod každý svetr. Nedokážu si představit, že by mé kratší i delší svetry byly bez nějaké větší tepelné ochrany - tou jsou má nejoblíbenější tílka z Takka. Mám jich všehovšudy 5!

Mikiny? Jedině Cropp town. Je to nejspolehlivější obchod s těmi nejvíc ulítlými mikinami na světě, miluji jejich střih, styl, pohodlnost a cenu! Jsou naprosto skvělé a jinde už si mikinu nekoupím. (Ano, lituji koupě mikiny v nekvalitním GATU).

Myslíte si, že tohle vše jsou prkotinky? Kdepak, každý máme své rutiny, tradice a zvyky, které dodržujeme. Ať už v rodinách nebo v nákupech, vždy si zkrátka zamilujeme něco, co už nikdy nedáme z ruky. A klasická otázka na závěr - máte vy své miláčky, které kupujete stále dokola?

Žádné komentáře:

Okomentovat