neděle 22. června 2014

Má nejspolehlivější letní osvěžení (kosmetika, jídlo, pití)!

Zdravím mé milé čtenáře a čtenářky,
léto se konečně dalo do plného proudu a druhý letní den nás přivítal s krásným sluníčkem a příjemným teplem. Sice nevím, jestli je dnešní počasí na koupačku, ale rozhodně alespoň na opalování vhodné je. A abyste při takovýchto letních aktivitách nepadli na napospas vedrům, úpalům, pocením a dalším nepříjemným faktorům horka, mám tu pro vás několik typů, jak se jim účinně a efektivně vyvarovat!


1. Pečující, kosmetické osvěžení
Kosmetika je zkrátka zázračná a dokonalá. Je sice pravda, že je to vše chemie, ale co dneska chemie není? :-) Proto se ji snažím využívat co nejvíce, protože splňuje to, co má a dodá našemu tělu nejen ochranu, ale i příjemné osvěžení, mládí a vizi odpočatosti. Mám tři oblíbené letní produkty, na které nedám dopustit.

Prvním je rozhodně Nivea deo spray, který jsem koupila "jen tak z hecu", protože jsem zkrátka měla potřebu si koupit nějakou kravinu. Nakonec se ukázalo, že tento produkt zas až taková kravina není a já si jej zamilovala. Má krásnou mýdlovou a jemnou vůni, a jeho "střička" mě skvěle osvěží. Další je na řadě Adidas deodorant, který miluji díky jeho úžasné parfemaci a samozřejmě kvůli tomu, že mé podpaždí zanechá v klidu. Adidas body spray používám asi rok a je to má ovocná stálice, která v letních měsících rozhodně nezklame. Skvělý je pro ty, kteří jsou spíše sportovního a ležérního stylu a nepotrpí si na těžké a dospělé vůně.


Nakonec je tu Bioderma a její skvělý opalovací krém s SPF 30. Dostala jsem jej jako dárek a moc tím nejmenované společnosti děkuji. Naprosto mi vyhovuje aplikace opalováku, která je opět v podobě "střičky". Každé pumpnutí mi dá "tak akorát" produktu, proto jej tolik nevypotřebuji a skvěle mi stačí. Nivea je jen takové doplnění když už není coby.


2. Osvěžující mlsání
Řekněte mi, kdo netráví léto bez nakrájeného melounu s nohama nahoru? Žádného takového člověka neznám a pokud někdo takový je, musí to ihned napravit! Meloun je osvěžující, sladký a zkrátka k nakousnutí.

Máte chuť na zmrzku, ale nechcete mlsáním hřešit? Zkuste sorbety. Chutnají jako krémovější ledová tříšť, jsou sladší (podle toho, jakou příchuť si dáte) a osvěžujícnější. (Zajímavé slovo). Rozhodně doporučuji sorbety od Carte Door!


3. Osvěžující chlastání
Neberte to doslova, jen mě nenapadlo, jak jinak než komicky titulek pojmout. K letním osvěžením vám doporučuji vodu s citronem do mega obrovského džbánu s ledem a mátou na závěr. Je to mega zdravé, mega chutné a mega osvěžující. Co víc si přát?

No, ale pokud prostě berete léto na lehkou váhu a tuky s kaloriemi neřešíte, nebo zkrátka máte chuť hřešit, zkuste chutné Milk shakey v Mc Donaldu. Jsou jemné, mléčné, ledové a chutné. Na výběr máte spousty příchutí a pokud chcete, můžete zkusit i Milk Shake royal, kdy vám do samého drinku přidají i polevu - karamelovou, čokoládovou nebo jahodovou.

Poslední a nejlepší ze všech těchto věcí je ledová káva. Existují kromě klasický shakerů i malé gumové shakery, ve kterých si připravíte vodu s kávou, do skleničky nalejete připravenou kávu a dolijete mlékem. Nakonec vše doladíte vanilkovou zmrzkou, šlehačkou a skořicí. ENJOY YOUR MEAL!


Žádné komentáře:

Okomentovat