pátek 6. června 2014

Narozeninový WISHLIST, aneb má nesplněná přání

Zdravím své milé čtenáře/čtenářky,
dlouhou dobu jsem přemýšlela, co bych si asi tak přála. Téměř denně chodím kolem D&M a téměř týdně se do něj zajdu povídat, pokaždé odcházím se smutným výrazem, prázdnými rukami a beztak s prázdnou peněženkou. Nejraději bych se za toto pololetí ve škole odměnila, ale to by bylo nad mé síly. Nejsem totiž člověk, který by si pár následujících věcí sám pro sebe koupil. Prostě se mi do toho nechce. Kupuji raději věci, které mám stále dokola, bojím se novinek a bojím se zbytečně vyhozených peněz. Jenže vše se má jednou zkusit, že? To na mě asi neplatí, a proto spoléhám na své rodiče, kteří by mi mohli pár mých snů splnit. A myslela jsem, že i vás by zajímalo, co si momentálně ukradlo mé srdce.


  • Řasenka Maybelline - Great lash

Dnes mohla být téměř mou, kdyby mi prodavačky v D&M celou dobu nenamlouvaly, že je v akci za 50,- Kč a následně mi u pokladny oznámily sumu 130,-... S tím jsem je jaksi v mém vědomí poslala do háje a opět odešla bez lásky, která se stala láskou i Peti z Lovelyhair. Ráda bych zkusila to, co používala v mládí, navíc se mi líbí super retro obal a krásný kartáček. Je zatím asi tak jedinou drogerkovou řasenkou, která mě doopravdy uchvátila.

ZDROJ

  • Korektor Catrice - retouch light reflecting concealer

Abych se přiznala, asi mi bude chvíli trvat, než se na tohoto mini božáka dostanu. Znám jej od LuxyLady a navíc jsem si v poslední době dost oblíbila světlé zvýrazňování okolí pod očima. Dodá mi to svěží vzhled a nevypadám tolik unaveně. Tedy alespoň myslím. Proto doufám, že právě tento korektor bude správným adeptem na zhoštění se takového úkolu.

ZDROJ

  • Kniha Ztracená naděje - Colleen Hooverova

Dovolte mi, abych tyto body nechala rozházené a kosmetika aby se prolínala také s jinými věcmi. První díl této série Bez naděje mě uchvátil natolik, že si musím koupit další díl. Jedná se o úžasně napínavý příběh, který mi nikdy nedal spát. Možná proto miluji střední, kde jsou úžasné spolužačky, které mi dávají tak skvělé typy na knihy.

ZDROJ

  • Kniha Feng shui od A do Z - Simon Brown

O této knize jsem již několikrát mluvila a dokonale by mi doplnila mé znalosti o tomto učení, které jsou mimochodem téměř nulové. Kniha je ale dražší, a proto mě možná trochu odpuzuje. Každopádně věřím, že jednou bude rozhodně moje!

ZDROJ

  • "Volné" kalhoty

Absolutně netuším, jak takový typ kalhot, kdy jej máte na stehnech a lýtkách volný a až na kotnících je guma, nazvat. Takže pokud někdo z vás ví, jak se takové kalhoty přesně jmenují, sem s tím! Takové lítačky by byly naprosto boží na léto, kdy se nebudu alespoň muset potit v nechutných džínech a vztekat se nad vedry.

ZDROJ

  • Žabky Cropp Town

Cropp Town je zkrátka mojí poslední záchranou, ve které seženu vše, dokonce i hnědé šaty, které urgentně potřebuji a plavky, které jsem hledala po všech čertech a opět mě Cropp zachránil. A tak jsem do něj zabrouzdala tentokrát pro žabky, a opět mě nezklamal. Žabky mají úúžasný design, ulítlý a charakteristický pro jejich značku Chillin, zkrátka Cropp Town pro mě vede.


  • Rámeček Memories - NanuNana

NanuNana se stalo mým novým královstvím, které je v IGY v Českých Budějovicích. Naprosto jsem se do něj zamilovala, snad je díky sovičkám a spoustě jiným dekoračním věcem. Zaujal mě i obraz složený z menších rámečků za pouhých 400,- Kč. No není to úžasný?

ZDROJ

  • BB cream Pure skin - Maybelline

Ani na prstech mých obou rukou nedokážu spočítat, kolikrát jsem po tomto krému v D&M sáhla s úmyslem si jej koupit. Vždy mě ale zarazila hrůzostrašná cena a vždy jsem jej opět vrátila. Proč ale taková jsem? Slibuji, že příště už půjde se mnou na pás!

ZDROJ

  • WE-G17 gen4 - TAN [WE]

Dobrá, to nejlepší jsem si vlastně nechala nakonec... Pro někoho nepochopitelná věc, pro mě naprosto úžasná, praktická, pohodlná a uspokojující. Miluji hraní, miluji střílení a miluji tuhle plynovou zbraň, kterou vlastní můj přítel a vždy se držím zuby nehty, abych mu ji na každou hru neukradla. Jednou bude prostě moje a já ji nedám z ruky, to si pište!

ZDROJ

Tak co říkáte na má přání? Urban Decay a její Naked jsem ze seznamu vymazala, i když si jí přeji tak jako udělat maturitu. Ale je to otázka několika stovek, které bych prostě za několik stínů nedala. Možná jindy, třeba až udělám právě tu maturitu.

Žádné komentáře:

Okomentovat