středa 19. listopadu 2014

Jedna z nejlepších kosmetických procedur - jílová maska + FOTO!

Ahoj mí drazí,
Před nedávnem jsem po dlouhé době navštívila můj oblíbený kosmetický salón „U tří lvů“, který se stal mým oblíbeným hned po tom, co jsem odešla s naprosto čistou a krásnou pletí. Byla jsem natolik nadšená, že jsem tentokrát salon navštívila kvůli novince, kterou salon uvedl „na trh“. Jedná se o jílovou masku, která je sice nejspíš známá u jiných kosmetických salonů, ovšem díky nízké ceně a příjemné kosmetičce jsem neváhala a šla rovnou „do toho svého“.


Jílová maska vypadá na první pohled jako kraví pleskanec. No vážně, představte si švýcarská pole plná krav a pleskanců. Že to zní nechutně? Výsledek vás o znechucení okrade. Maska je vhodná hlavně pro problematickou a mastící se pleť s ucpanými póry. A já jsem jasným příkladem této problematické a aknózní pleti, i když tedy musím říct, že po používání řady výrobků se má pleť výrazně zlepšila. A pomohla tomu právě i tato maska.

Maska se na pleť natírá pomocí štětečku a je na pleti nepříjemná. Připadalo mi, že je má pleť ztěžklá a unavená, přeci jen šlo o velké nánosy masky. Postupně maska začala usychat a tím pádem má pokožka na pleti začala pnout, což byl další nepříjemný krok aplikace. Jílová maska šla stejně jako na pleť těžko i z pleti. Díky tomu, že zaschla, i „sundávání“ masky nebylo to pravé ořechové.


Ale pak přišlo to obrovské ANO, díky kterému půjdu na masku určitě znovu. Po nanesení masky a asi 20 minutovému schnutí byla má pleť jako vyměněná. Krásně matná, bez viditelných pórů. Také nepříjemné pupínky se do pleti jakoby „schovaly“, a tak jsem po odchodu ze salonu nevypadala jako po náletu včel.


S maskou jsem naprosto spokojená a vám ji určitě doporučuji! A doporučuji navštívit právě kosmetický salon, kde vám celou proceduru kosmetičky provedou profesionálně a něco málo vám k ní i řeknou. A máte s tím někdo zkušenosti?

A samozřejmě SELFIE na závěr :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat