neděle 23. listopadu 2014

Příběh Lu mě dostal do kolen, ANEB motivace k novému začátku!

Když brouzdám po internetu a narážím na nová videa a nové blogy, všímám si různých životních příběhů ostatních. A častokrát se nestačím divit, jak moc se životy ostatních liší od toho mého. Což je samozřejmě pravděpodobné, každý zažíváme jiné životní situace a každý máme různé zkušenosti. A právě životní situace jedné z mých nejoblíbenějších youtuberek mě dnes dostala do kolen. I přes to, že jsem mladá, nezkušená a nevím, co je to zažít opravdový smutek, ztrátu a žal.

Zveřejněné video Lucky ze Světa podle Lu mě přimělo se vybrečet ze všech problémů a napjatých situací z poslední doby. A zároveň si dát pár facek za zbytečně řešené problémy. Ne každý má tu vlastnost si na vlastní problémy zadělávat, mně se to bohužel mnohokrát povedlo. A nyní všeho lituji. Dala jsem si pár facek za zbytečné hádky s přítelem, za mé tzv. krizové situace kvůli jídlu a cvičení a za poslouchání smutných písniček kvůli pocitům, že mě nikdo nemá rád.


Takové situace a chvíle je potřeba v mém životě zničit, ale zároveň nečekat na to nejhorší. Pouze jen doufat, že to nejhorší se nestane právě mně nebo lépe, že se to nejhorší nestane nikomu. Ani těm, které z hlouby duše nesnáším. Příběh, který zažila Lu je pro mě nepředstavitelný. A ani si nepředstavuji, že bych něco podobného měla zažít. Nejsem na to věkově stavěná a zadělávat si hlavu představami životní bolesti, kterou prožila Lucka, je pro mě zbytečné a citově náročné. Ale ne natolik, jako pro Lucku.

A proto jsem se rozhodla začít nanovo. Příběh Lucky mě namotivoval (ač to zní možná trochu tragicky) k tomu, neřešit problémy, které jsou jen další nesympatickou částí všedních dnů. Nenadělávat si problémy ve vztazích s mými blízkými a neubližovat citově těm, které miluji. Protože jsem tolik náladová a občas žárlivá, že právě tyto dvě vlastnosti ublíží hlavně mému příteli. Naštěstí to není tak intenzivní jako dřív.


Lu děkuji za tak emotivní a nádherně napsaný příběh s tragickým koncem, který mě ale přiměl k tomu, abych neřešila ty nejmenší problémy, jaké člověk může mít. Lu, děkuji Ti. <3

Žádné komentáře:

Okomentovat