pátek 26. prosince 2014

Jak jsem Vánoce jsem obměnila za Hobita!

Zdravím vás,
Čekala jsem na ten den, kdy si sednu k počítači kolem sedmé, šesté hodiny a nebudu mít co dělat. Budu koukat z okna do tmy, poslouchat rádio, popíjet vodu a odpočítávat minuty do chvíle, kdy se donutím dělat něco jiného. Konečně taková chvíle nadešla a já už se nemohu dočkat, až vám vylíčím své dojmy z letošních Vánoc a celkově posledních dnů, které byly perné, ale skvělé.

Školu jsme před Vánocemi zakončili tanečním představením spolu s ostatními spolužačkami a já jsem si to moc užila! A protože mi vánoční atmosféra zvedala žaludek, potřebovala jsem se trochu odreagovat, a tak Michal zvolil zábavu v podobě kina, které je momentálně naším nejnavštěvovanějším místem za poslední dobu. Byli jsme se podívat, jak se Peter Jackson činil u třetího dílu Hobita. A musím říct stručně a jednoduše, že jsem nad míru spokojená.

 Obklopená dárky od mých milovaných přátel :-)

Hobit není mým „TOP“ žánrem, vlastně jsem upřednostňovala vždy a za jakýchkoliv podmínek romantické komedie, ale ty mi v poslední době lezou krkem, protože všechny končí stejně. Hobit byl tedy jasnou volbou a já se skvěle odreagovala. Zamilovala jsem si Bilba Pytlíka a neskutečně jsem se na něj těšila. Druhý den po Hobitovi jsem zvolila takové menší pokračování, které bylo natočené ještě dřív, než samotný Hobit. A ano, jedná se o Pána prstenů. Asi se budete divit, ale ano, já, slečinka prahnoucí po Chaningu Tatumovi a Theu Jamesovi, si pouštím s Michalem po odpoledních Pána Prstenů. Asi mi cvaklo.

A vás asi zajímá, co jsem dostala k Vánocům, protože tato otázka lítá po všech blozích. Abych se přiznala, nechci se tím chlubit, ale přeci jen jsem slíbila, že natočím video se všemi dárky, takže si prosím chvilku počkejte. Každopádně dárky nebyly to, co mé Vánoce udělalo těmi nejlepšími ze všech. Byla jsem se svou rodinou v plném počtu a šťastná jsem obalovala řízky, dělala salát, myla nádobí… Čtyřiadvacátý prosinec jsem si užila naprosto skvěle. J

Snííííííh! :-)


A nyní mě čeká nový rok a s ním i nová předsevzetí, která vám na blog ještě v průběhu následujících dnů napíšu, protože už jen pár dní a já se budu muset činit. To jsem to ale na sebe zvědavá. J Mějte se krásně, mám vás ráda! (A určitě mi dejte vědět, co jste dostali vy!)

Žádné komentáře:

Okomentovat