sobota 20. prosince 2014

Vánoční mánii mám za sebou - "nenávidím" Vánoce!

Mí nejvíce drazí a nejvíce milí,
Jsem moc ráda, že jsem si dnes udělala čas, abych si s vámi mohla imaginárně popovídat po internetu. Musím říct, že mi to chybí. Psaní článků, točení. Ale jelikož patřím mezi ty, kteří potřebují mít vše hotové, než se budou stát v obchodech fronty dlouhé jako jedna strana budějovického náměstí, neměla jsem čas na blog. Nakupovala jsem totiž dárky, sháněla všemožné detaily, které bych chtěla, aby se na Štědrý den vyskytly u nás doma. Třeba svíčky v barvě totožné jako koule na vánočním stromečku. (Tento rok ladíme do bronzovo-stříbrna). Mimochodem když už jsme u toho slazení barev stromečku a celkově vánočních dekorací, co říkáte na letošní trend růžové barvy? Podle mě je to naprosto bláznivý. Samozřejmě je zajímavé, že se každým rokem barvy mění do bláznivějších a bláznivějších, ale proboha, všeho s mírou! :-D

Abych se ale odpíchla od vánoční růžové k tomu, co jsem vám chtěla říct. Slavnostně mohu prohlásit, že mám všechny dárky, které jsem potřebovala zabalené a připravené na slavnostní předání na Štědrý večer. A ani nevíte, jak se těším. A jak tak ty roky nabývají, začínám mít jiné „způsoby“ natěšení na vánoce. Těším se nikoliv na dárky, ale na rodinu, na kapra se salátem, na to, až ostatní budou otevírat dárky, které jsem jim koupila… Strašně ráda dávám lidem dárky a miluji jejich reakce. Připadám si potom, že jsem jejich vánočním andílkem J


Doma nemám kudy chodit :-)

Na druhou stranu mám vánoc po krk. Když mi přišel další a zároveň poslední balík a já opět dávala peníze na pultík na poště, při příchodu domů jsem prohlásila tu slavnou větu „nenávidím vánoce“. Čekala jsem celý advent, kdy tuto větu prohlásím, protože vím, že po ní pak už následuje jen pohoda, klídek a cukroví.

Bohužel jsem nebyla „vánočně aktivní“ na mém youtube kanále. Těšila jsem se, až vám ukážu mé rady a tipy na vánoční dárky, ukážu vám, jaké dekorace jsem pro tento rok zvolila. Ale nic nevypadalo dobře a bylo to těžko zpracovatelné. Nemám techniku k točení takových videí, a kdybych chtěla dělat DIY, nemám stativ, protože nejlepší pohled, když youtuber dělá DIY, je přímo z jeho pohledu. A na to já nemám aparaturu.


Proto doufám, že příští rok se poštěstí a já si za vydělané peníze z brigády koupím nějakou lepší kameru se stativem. Chci dát do točení a psaní článků všechno, chci být pro vás mnohem lepší bloggerkou a youtuberkou, než jsem doposud! Berme to jako první novoroční předsevzetí. Ale o těch vám povím zase jindy. Mějte se krásně a užívejte si vánoční klid a pohodu co nejvíce to jde! Já se vám určitě ještě s radostí ozvu. Mám vás ráda. <3 

Žádné komentáře:

Okomentovat