pondělí 15. prosince 2014

Nezapomenutelný víkend: koncert Arakain + VLOG

Mí drazí,
Mám za sebou víkend a jsem plná dojmů a zážitků. Pamatuju si na základní školu, na nudné a stereotypní dny bez náplně, na víkendy plné lenošení nebo cvičení, kterému jsem beztak věnovala max. půl hodiny. Na střední se vše mění a já víkendy trávím s mou úžasnou kamarádkou Marťou. Nevím, zdali se díky těmto víkendům spolu bavíme více a více, ale mě to tak vyhovuje. Nejsem alespoň nonstop s přítelem a přijdu na jiné myšlenky.


Pokaždé jsem u Marti z nějakého důvodu, vlastně pokaždé jsou to koncerty kapel, které nám přirostly k srdci. Jednou z nich je i skupina Arakain, kterou znám díky Martině. Vlastně všechny kapely mi přirostly k srdci díky ní, nejvíce asi Dymytry, dále A7X, Arakain, ATSI apod. A právě skupina Arakain zahrála o víkendu na budějovickým náměstí, a díky mé kámošce jsme měli tu možnost stát přímo před pódiem. Bylo to úžasné, záživné a nezapomenutelné!

Nikdy jsem nevěřila, že by mohl být Honza Toužimský tak hezký, ale zatraceně je to pěkný chlap s krásným úsměvem a hlasem! Obdivuji ho a mám ho ráda za každý jeho pohled, když si všiml alespoň malých náznaků toho, jak tuhle kapelu obdivujeme a jak známe alespoň některé z jejich textů.

Díky tomuto koncertu jsme mysleli, že máme o vánoce postaráno, ale pak to vše přišlo, nával jejich „pomůcek“. Nejdříve bubeníkovi spadla palička, kterou následně Honzík vzal a hodil ji do publika. Panebože, já ji chytla! Přistála mi přímo v pravé ruce a já zaječela nadšením. Dále letěla vlna trsátek, jedno chytla má kámoška a druhé spadlo přímo přede mě. S velkým odhodláním jsem jej věnovala Martě jako dík za to, že mě nechává u ní spát, seznamuje mě s tak skvělými kapelami a dává mi nezapomenutelné zážitky.


Následující program není vůbec důležitý, hlavní hvězdou celého víkendu byli Kaini, které jsme si užili, a je to pro nás opět další zážitek do našich pamětí. K tomuto víkendu jsem také natočila vlog, budu ráda, když se podíváte.


A co vy? Byli jste se podívat na narozeninách RockRadia? J

Žádné komentáře:

Okomentovat