sobota 3. ledna 2015

Kosmetická kriminálka: Rakouské D&M a jeho limitky!

Zdravím,
Procházet drogerie letem světem mě baví, ale ještě více mě baví porovnávat zahraniční drogerie s těmi našimi. Já jsem před nedávnem zavítala opět do rakouské D&M a vyfotila vám pár limitek a zajímavostí, které jsem u nás v Čechách neviděla a na co bychom se mohli nejspíš těšit. Rakousko je oproti nám trochu napřed, dokonce i v odfláklém New Yorkeru letí naprosto jiné kolekce, než u nás. Ale na to jsem si už tady zvykla. J

1.       Limitka Catrice
Zde bych se ráda pozastavila nad nádhernými sametovými stíny. Když jsem si je zkoušela, trochu mi připomněly ty ze stálé kolekce, které k nám přišly před nedávnem. Celá tato limitka je krásně blyštivá. Dokonce jsem zauvažovala i nad rtěnkou, která byla ale bohužel se shimmerem. L




2.       Limitka Essence
Něco mi tahle limitka připomíná a myslím, že jsem ji u nás viděla. Nejsem si 100% jistá. Zaujala mě naprosto skvělá rtěnka v rudé fialové, která ale po nanesení vypadala přesně jako na fotce. Pousmála jsem se a raději šla dál.




Od Essence mě také zaujala tato řasenka. Nevím jak vy, ale já řasenky v drogerkách neotevírám. Podle mě by měla mít každá řasenka, stejně jako stíny testery, na ukázku svůj kartáček. Není potom moc příjemné kupovat napůl vyschlé řasenky, protože člověk si prostě ten kartáček potřebuje, jak se říká, „očíhnout“.



Štětce Ebelin mě fascinují pokaždé, co v rakouské drogerii jsem. U nás jsem tak velikou nabídku bohužel neviděla a byla jsem moc ráda za blendící štětec, který také u nás jen tak nenajdu. Je příjemný a musím říct, že Ebelin má velmi vychytaná pouzdérka na štětce, která se budou hodit např. na cesty.


Vanilkové tělové mléko do sprchy od Baley mě omámilo svou vůní. Sice jsem se trochu zhrozila po otevření samotného balení, ale jinak musím říct, že voní krásně. Bohužel jsem na něj neslyšela moc dobrou chválu od těch, které jej testovaly. Takže jsem ho tam raději nechala.



Ovšem Tangle teezery mi udělaly obrovskou radost. Naprosto mi padl do oka ten zlatý. Jeden z těchto hřebenů mám. Podle mě to není zas až taková skvělá věc, na to, jak je omílaná stále dokola. Ale mokré vlasy rozčeše skvěle!



3.       Limitka Alverde
Nevím, jestli se tato limitka vztahuje právě k pohádce Frozen. Mě ničím nezaujala, obecně kosmetiku Alverde téměř pokaždé přehlížím.


4.       Limitka Catrice
Dnes jsem v rukou držela jak rozjasňovač, tak i lesk na rty, ale nakonec jsem obojí vrátila zpět. Limitka je to nádherná, ale pro mě moc třpytivá.



Tak to je vše, doufám, že se vám moje mini kosmetická kriminálka líbila. Pokud jste nějaké limitky zahlídli i u nás, budu moc ráda, když mi dáte do komentářů vědět. Mějte se krásně J

Žádné komentáře:

Okomentovat