neděle 11. ledna 2015

OOTD: Kostkovaná flanelka v akci!

Ahoj,
vítám vás u dnešního outfitového článku, který tu dlouho nebyl, a jelikož moje kamarádka velmi ráda fotí, povolala jsem ji k tomu, aby mě také "cvakla". Mobilem to totiž není ono a můj přítel zrovna dvakrát nemusí mě stále dokola fotit.

Dnes jsem zvolila moji novou flanelku z GATU, ano, opět z GATU. V mém novém videu jste mohli vidět, že GATE zrovna dvakrát v lásce nemám, ale tuhle kostkovanou flanelku za 250,- bez koruny jsem tam nemohla nechat! Navíc jsem potřebovala nový "módní" kousek, který by byl trochu barevnější, protože se snažím chodit oblékaná více v barevné. Nevím, jestli jste si toho všimli, ale v obchodech prostě převládá černá, bílá a vínová. Dokonce ani v mém oblíbeném ulítlém Cropp Townu není tolik barevných kousků (a triko s létajícími poníky si kupovat vážně nechci). Takže najít něco trochu barevnějšího je vážně nemožné. Jak se vám košile líbí?


Kalhoty: GATE, Kabát: Pimkie, Boty: New Yorker, Flanelka: GATE, Kabelka: ???








Žádné komentáře:

Okomentovat