úterý 27. ledna 2015

FOTONÁVOD: Plesové líčení se zlatou linkou!

My slečny se těšíme jen na pár věcí v roce – na povánoční slevy a plesové sezóny. A právě dnes tu pro tebe mám jednoduché líčení, na které jistě najdeš vhodné produkty, klidně i z drogerie. Abych se přiznala, já na plesy zrovna dvakrát nejsem, ale to jen spíš díky nedostatku příležitostí. Za nedlouho na takový maturitní ples půjdu a toto líčení bude rozhodně mou volbou! Oči nejsou tolik tmavé i přes to, že je budeme konturovat černým stínem. Co ovšem zaujme, bude tmavší rtěnka, která v tomto případě nebude tvořit takový ten dojem „Tmavý oči a k tomu i rty? Ta je ale zmalovaná“. Oči jsou totiž zjemněné zlatavou linkou, která se bude v záblesku světel ukazovat tou pravou tváří.

1.       Krok – nanesení krémového stínu
Není nutnost používat primer a pak až stíny, stačí stmelit vše dohromady a dát tvému oku základ v podobě krémových stínů. Já zvolila tyto bronzové a nanesla je prsty. Pokud si ale potrpíš na větší hygienu při nanášení, doporučuji ti použít štětec na oční stíny trochu tvrdší, než je zvyklé.


2.       Krok – stínování oka
Tento krok se může zdát zbytečností, ale pokud chceš dát tvému oku tvar, pak je rozhodně důležitý! Funguje to podobně jako u konturování lícních kostí, nosu nebo brady. Zkrátka a jednoduše použij stín o něco tmavší a výraznější a „blendícím“ štětcem jej nanes jemnými tahy do vnějšího koutku oka. Pohyby pomalu prodlužuj až do nadočnicového oblouku. Tím dáš tvému oku tvar a můžeš pokračovat.


3.       Krok – výrazné konturování oka
Nyní přijde krok, kterého se bojím i já, i přes to, že s líčením mám docela velké zkušenosti. Tmavé stíny nanáší téměř všem hrůzu a práce s nimi je mnohem složitější. Pokud ale použiješ dobré „náčiní“ a nenaneseš na štětec mnoho tmavého prášku, pak se nemůže stát nic převratného. Stačí si vzít do rukou štětec na kouřové oční stíny, nanést trochu černého stínu a pomalu vykonturovat vnější koutek oka. Černý stín také protáhni do vnější třetiny očního víčka. Vše potom opět „rozblendi“ chlupatým štětcem. Vytvoříš tak na oku neodolatelný prohloubený a kočičí pohled.


4.       Krok – zlatá linka
Mám pro tebe malý fígl! Pokud stejně jako já nevlastníš tekuté zlaté linky, pak si vezmi oční kapky a zlaté oční stíny. Nakapej pár kapek do stínů a smíchej obě složky dohromady. Já jsem na nanášení použila tento malý oválný štěteček, který je právě na takové linky nejvhodnější.


5.       Krok – lehká tvářenka
Příliš mnoho make-upu z tebe neudělá hvězdu večera. Šetři si své „výraznější“ zásoby na poslední krok a mezitím dopřej svým tvářím zdravého nádechu pomocí narůžovělé tvářenky. Věř, že budeš vypadat naprosto roztomile.


6.       Krok – tmavé rty
Tmavé rty samozřejmě můžeš nahradit jemným leskem na rty s trochou třpytu, já si ale tentokrát potrpěla na trochu té výraznosti a k tmavým očím jsem připojila i tmavé rty. Co na takové kombo říkáš?



Celé líčení můžeš kombinovat v jiných barvách. Nezapomeň, že vždy je stejně nejlepší se ve finále řídit vlastní fantazií! Tak držím palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat