středa 11. února 2015

Jak jsem lyžovala po 2 letech a TIPY, jak překonat samu sebe!

Lyžování po svazích bylo vždycky mé i přes to, že jsem si ze začátku myslela pravý opak. Avšak mě strejda k tomuto zájmu navigoval a naučil takovým způsobem, že jej dnes sama vyhledávám. A to s obrovskou chutí a radostí.


Pamatuji si na své první chvíle, kdy jsem měla sjet kopec, dnes už lehce dosažitelný. Dříve to pro mě byla nepředstavitelná nejen dálka, ale také strmá a hrůzostrašná trasa, kterou jsem odmítala sjet. Přemlouvání mého strejdy, vlastně tak trochu přísnější donucení, mě přimělo se rozjet. A v tu chvíli jsem poznala, že je lyžování moje.

Od té doby jsem jezdila na nejrůznějších svazích. Na bláznivém Hinterstoderu, na nejklasičtějším Karlstiftu, ale i na nudném Ještědu a Lipně, které mi ale připomnělo, jak se to vlastně má dělat. Všechny tyto trasy mě naprosto uvolnily a daly mi prostor se cítit svobodná. Sjížděla jsem proto sjezdovky někdy i „šusem“ a při těchto jízdách řvala: „Maminkooo!“ Byla jsem šťastná, že mám novou zálibu.

Tím vším ale směřuji k tomu, že je občas skvělé překročit své překážky a nebát se. A když nám chybí motivace, stačí si jen říct, že tím vším překonáme sami sebe. A už i to stačí k nepředstavitelným činům! Pokud se vám tedy ze začátku, stejně jako mě, zdá, že je lyžování poslední zálibou, kterou byste chtěli dělat, nikdy na tyto první dojmy nedávejte! Vždy se totiž naskytne příležitost, kdy zjistíte pravý opak. A to budete koukat, jak jste sami sebe překvapili!


Jak překonat samu sebe:

- nech se motivovat vším, co je kolem tebe! Stáhni si motivační obrázky do telefonu, poslouchej své namotivované a odhodlané přátele, koukej na všemožná videa...

- pokud ti motivace zkrátka chybí, řiď se vlastním srdcem! Uvědom si, jak skvělý pocit je, když překonáš samu sebe a pokud cvičíš, i pocit po dokonalém tréninku je velmi podobný tomu, kdy překonáš vlastní zábrany. Jde o stejný princip.

- udělej si seznam věcí, které chceš v životě dokázat! Pak už jen stačí vzít fix a "odfajfkovat" si všechny body, které jsi již splnila.

- sdílej své výkony a nadšení, třeba jako já v dnešním článku! A až jednou nedejbože budeš mít pocit, že vše nemá smysl, pročti si své staré články či soubory ve Wordu. Pochopíš, že vše smysl má, stačí jen chtít!

To všem a mnohé více v dalším článku,
Vaše MrsMishell

Žádné komentáře:

Okomentovat