středa 25. února 2015

Snílek Debílek píše wishlist [zrcadlovka, Kettlebell,...]

A je to tady! Vlastně si ani nevzpomínám, kdy naposledy tu byl nějaký aktuální wishlist. A jelikož jsem snílek debílek, který téměř pořád po něčem dychtí, je potřeba vše dát na jednu hromadu. Tentokrát budu náročná snad jen s jednou položkou, kterou si chci splnit do konce tohoto roku, hlavně kvůli vám. A o jakou se vlastně jedná?

1.      Digitální zrcadlovka Canon EOS 600D
Finančně neskutečně náročná zrcadlovka je mým naprosto největším přáním na tento rok. Nejen kvůli kvalitě videí, ale také i kvůli fotografiím, kterým chci dát na mém blogu šmrnc. Původně jsem přemýšlela pouze o kameře, takto bych alespoň zabila dvě mouchy jednou ranou. Co si myslíte o natáčení videí na zrcadlovku? A má cenu si ji kupovat, pokud pravidelně a „profesionálně“ nefotím? (Není to můj koníček?)


2.       Multifunkční paletka SLEEK
Po téhle nádheře pokukuji téměř přes rok a téměř před rokem jsem ji ve svém wishlistu zmiňovala. Není to nějaká náročná investice, každopádně v současné situaci, kdy šetřím na lyžařský kurz, si o této nádheře nechávám zdát. J


3.       Štětec na konturování PLH
Vlastně mě přestalo bavit si konturovat tváře a zároveň nanášet pudr jedním a tím samým štětcem. Tak proč trochu neinvestovat a neudělat si radost tímto krásným bílým andílkem a zároveň podpořit Peti skvělé štětce?


4.       Korektor – Maybelline
Vlastně mě k tomuto zázraku přivedla má oblíbená youtuberka Meghan Rienks, která jej používala téměř v každém svém tutorialu. A protože je tento korektor k sehnání v Rakousku, nejspíš si pro něj v co možná nejbližší době doběhnu.


5.       Kettlebell činka 5kg
Pro některé cviky je kettlebellka mnohem praktičtější, než klasická činka. Navíc na sobě pociťuji, že je pro mě 3kg činka nedostačující, jednoduchá. Koupím si ji po konzultaci s ortopedkou.


6.       Sportovní kapsa na telefon
Protože co může být lepší, než nedržet mobil při běhu v ruce?


7.       Zdravá záda…

… protože mě v poslední době netrápí nic jako má bezedná bedra.


Pak tedy zůstává otázka, zdali jsem tak moc náročná, jak jsem si původně myslela? Nepřijde mi to zas tak hrozné, co myslíte? J

Žádné komentáře:

Okomentovat