středa 18. února 2015

Jak začalo kvést mé hokejové srdce !

Začalo to tím, že jsem se seznámila s Marťou. A už v té době jsem věděla, že mě dostane naprosto do všeho. Prvními důkazy byl start s Dymytry, návrat k Iron Maiden, zaposlouchání se do Avenged Sevenfold. Pokračovalo to koncerty, na které druhý den navazoval právě hokej.


Pamatuji si, když má ségra jezdila na hokej stejně jako já dnes, možná ještě častěji. Jednou mě vzala s sebou, ale v té době jsem neměla absolutně žádnou představu o tom, co to ti chlapi na ledu dělají. Ještě horší bylo, že jsem se vlastně ani nedokázala vyznat v tom, kdo hraje za dřívější Mountfield.

Dnes jezdím na hokej s radostí a hrdostí. Budějovický Motor je momentálně mou obrovskou zálibou, která se samozřejmě propojuje i s navazováním dalších nových přátelství. Mé začínající hokejové srdce se nejraději projevuje v kotli, kde po Marti boku vykřikuji všechny pokřiky, které byly vymyšleny v době, kdy jsem ještě odpoledne a večery trávila u počítače, zatímco támhle někde v Budvar aréně se zápasilo.

Hokejový pochod 

Celý hokej je pro mě prozatím jen malou zástavkou pro zábavu, a i když dnes právě Motor prohrál, nerve mi to srdce. Ani mě to nerozčiluje (možná jen trochu). Snažím se být na zápasech klidná, nenadávat na rozhodčí, nenadávat na druhý tým. Protože proč se rozčilovat nad takovými maličkostmi. J

Sice prozatím nepodporuji fanklub tím, že si kupuji dresy, šály nebo časopisy, ale věřím, že jednou to vše přijde. Že budu jezdit na zápasy zahalená v dresu mého oblíbeného hráče a budu znát všechny bojovníky, kteří na ledě předvádějí něco úžasného.


A co vy? Také máte svůj oblíbený hokejový klub?

Žádné komentáře:

Okomentovat