neděle 23. března 2014

Což takhle Make-up STOP?

..."Jaká paletka to bude dnes? Sleek nebo Avon, Essence nebo Catrice? No zkusím Sleek a vytvořím na očích pořádný ohnivý čoro-moro! ... Ještě očka trochu vykonturuju, nahodím linky, řasenku, tužku a je to! Teď teprve vypadáš jako pořádná Miška".
V poslední době zjišťuji, že tuto řeč vedu téměř každé ráno, resp. přemýšlím nahlas nad tím, jak se co nejvíce vyfintit. Ale proč z toho mám v poslední době výčitky?

Píše se rok 2011, rok, kdy jsem poznala mého přítele a započala s ním vztah, který trvá doposud. V té době jsem se líčila tak, jako dnes, akorát ještě s tužkou v oku, což značně škodilo mým očím, ale nevadí! Byla jsem nejvíc in! To, že se mému příteli nelíbily přemalovaný slečny, jsem začala řešit až po půl roce, kdy jsem dala líčení STOP! Řasenka, tužka a pudr šly na dovolenou asi tak na půl roku a já chodila tak trochu jako mrtvolka, i když přirozená mrtvolka.

Byla jsem tak moc spokojená, že jsem se dokonce se svojí odhodlaností pyšnila svým kamarádkám, které mé rozhodnutí nemohly pochopit, ale já byla šťastná, uvolněná a rádoby bez masky! No, díky Michelle Phan a GetTheLouk fasádička po půl roce, který bych nazvala "like a zombie", opět nabývala a to ve značných obrátkách!

Dnes je to makeup, korektor, báze, pudr, stíny na obočí, stíny na oči, tvářenka, řasenka, lesk...  A já si po půl roce tohoto líčení se aka vizážistka, začala značně uvědomovat, jestli to není moc. Krásné pochvaly od mých kamarádek narážející na mé oči mě velmi hřejou na srdci, možná i díky nim se stále líčím více a více. Nebo je to kvůli mé nové paletce V2 a druhé Oh So Special, která je na cestě?

A tak si říkám, zda-li by nebylo lepší, si dát opět takový ten Makeup STOP. Po 2 letech bych si to mohla opět zopakovat, na oči hodit pouze řasenku, korektor, pudr a něco na obočí a vyjít! Věřte mi, že bez těchto čtyř věcí to nedám, nedokážu si to představit a ani nemůžu. Ale až jednou má pleť bude dokonalá, jakože nebude, zkusím své pleti dát svobodu a makeup s korektory hodím do koše, slibuji! Tak mi držte palce, třeba to vyjde. :)


Teď ještě na to seber odvahu jako před lety, hrdinko!

Žádné komentáře:

Okomentovat