sobota 15. března 2014

Jak mé srdce zaplesalo, aneb RECENZE matné paletky Sleek!

Nazdárek,
V předminulém článku jsem se vám zmínila o mé nové paletce Sleek v odstínu V2 Ultra Mattes. Byl to takový kraťoučký odstaveček, který bych dnes rozšířila o několik bodů, které vám jasně dají najevo, jak jsem s touto paletkou nadmíru spokojená.

Paletku jsem objednávala z eshopu lovelyhair.cz. Někdo by si poklepal na čelo a řekl by: "Proč si raději neobjednáš paletku odněkaď, kde je to více věrohodné a známé?". No, snad jen proto, že Petě maximálně věřím. Sice se vůbec osobně neznáme, ale protože jsem ji už asi 4x viděla v JH a také jsem jí psala na fb, získala si u mě malinkou důvěru. Asi proto, že je to jediná youtuberka, která mi kdy odpověděla jak na zprávy, tak i komentáře. Také jsem ale z jejího eshopu objednávala její štětce, resp. štětce Lovelyhair. Opět si poklepáte na čelo? Neklepejte, chci její značku podpořit a přeju její zálibě jen to nejlepší, možná proto jsem za tyto dvě věci peníze dala (vlastně můj přítel). Co se ale týče dodání, paletka a štětce přišly o něco později než je u Peti známo, protože jsem u ní objednávala věci už 3x a vždy přišli max. 2. den, samozřejmě to ale Petě nevyčítám, vše bylo nakonec v pořádku.



A jdeme k slavné paletce. Co na úvod říct? Je to nádherná paletka v "takakorát" velikosti, která se skvěle hodí na cesty, vejde se do kabelky a je to taková cestovní paletka. Obal snad nemusím komentovat. Mě sice zrovna 2x nezazujal, ale na druhou stranu působí profesionálně a kvalitně. Je matný a nápis Sleek je lesklý. K balení mi přišel pěnový aplikátorek, se kterým někdy nanáším oční stíny na víčka, vůbec nemám v úmyslu jej vyhodit.

Když paletku otevřete, vykouknou na vás náádherné matné stíny světlých i tmavých barev, od nude béžové do téměř černé. Je to nádherná paletka a já ji miluji, jediné, co mi v paletce prostě chybí, je alespoň jeden lesklý stín, ale to už je můj problém. Co mě ovšem moc zaujalo je mega zrcátko přes celou plochu vrchního "víka". Je krásné, a skvěle se s ním líčí.

Jdeme k samotným stínům. Stíny jsou máslové konzistence, přejedu přes ně prstem a naprosto si labožím v jejich máslovitosti a jemnosti. Pigmentace je úúúžasná. Jak vlastně můžete vidět i na obrázku. Jsou to boží odstíny, nejčastěji používám nejsvětlejší béžový stín a moc ráda míchám tmavě fialovou a hnědou. Vytvořím tím na očích nádherný efekt. Výdrž stínů je také skvělá, stíny vydrží bez báze 6 hodin, potom se trošičku začnou slévat, jelikož mám mastná víčka. Když použiju bázi, 10 hodin na očích dají! Což je úžasný, samozřejmě trochu vyblednou, ale čert to vem, miluji je. Nejhorší je na tom menší prášivost, která je větší než jsem čekala. Myslela jsem, že pokud jsou tak máslové, budou míň prášit, bohužel opak je pravdou. To ale paletce prominu.

Za mě rozhodně ano, není to má poslední paletka od Sleeku, příště sáhnu po třpytivější a výraznější. Za tu cenu si myslím, že je úúúžasná. Berte ji, všemi deseti! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat