čtvrtek 13. března 2014

Dny nicnedělání, vlastně jen učení.

Zdravíčko,
dnes jen s takovým random článkem, který vám přiblíží mé poslední dny. Můj živůtek je takový trochu na vlásku, snad jen kvůli škole, ve které je to teď náročné. Učitelé si prostě nedají pokoj a myslí si, že mám čas jen na ně a jejich písemky. Takže vlastně mé všední dny vypadají tak, že přijedu ze školy, dvě hodiny jsem s přítelem, potom jdu domů a učím se. Na počítač mi vyzbyde maximálně tak hodinka času denně, což je dost kritický, protože většinou potřebuju alespoň 2 hodiny - jednu na blog a youtube, druhou hodinu na své vlastní aktivity.

V poslední době mám taky krizi s tím, že nestíhám sledovat ani ostatní videa jiných lidí, což mě dost mrzí, protože na kosmetice jsem závislá a na názorech ostastních lidí taktéž. Tudíž jsem byla opravdu nadšená, když jsem si včera našla čas na třičtvrtě hodinkové video Peti (snad jen díky tomu, že jsem zaspala, ujel mi vlak a další mi jel až v devět).

Můj blog ale nadále miluju, miluju psaní a rozhodně plánuji spousty článků do budoucna. Abych se přiznala, asi před dvěmi měsíci totiž na mě přišla nálada "nicnepsání". Zkrátka jsem na blog absolutně kašlala, nebyla vlastně vůbec článkově plodná a ani videově. Možná proto mi udělalo radost, když jedno odpoledne věnoval můj přítel své dobrovolnosti a natočil se mnou světoznámou Chubby bunny chalenge. Byla to opravdu srada (viz video).

Každopádně se můžete těšit na spousty recenzí, protože je spousta produktů, o kterých bych vám ráda něco řekla a také mám v plánu změnit design, ještě sice přesně nevím jak, ale k tomu se jednou dohrabu. :)

Tak jo, já doufám, že jste za můj dnešní článeček rádi a pokud chcete můj život vidět i ve fotkách, koukněte na můj instagram: mis_sebistkova. Budu se na vás těšit u dalšího článku.

Vaše Miška :)


Žádné komentáře:

Okomentovat