úterý 25. března 2014

Dostávám se k úspěchům snahou!

Co já považuji za úspěch? Nevím, jestli je vhodné nový článek započíst otázkou, ale lepší úvodní slovo mě nenapadlo, mé myšlenkové chody na napsání článku jsou jaksi vyčerpané, ale jelikož mám stále více a více chutí psát, chci se s vámi podělit o to, nad čím v poslední době velmi přemýšlím.

No, napíšu vám to asi takhle. Úspěch = pro některé získat firmu, pro některé vyhrát v loterii, pro některé mít článek v časopise, pro některé vyhrát soutěž... Když se tak nad tím zamýšlím, vlastně všechny tyto čtyři body by byly pro mě velkým úspěchem, ale má to své velké ale.

Nejsem zvyklá na štěstí, vlastně nikdy jsem nevyhrála žádnou soutěž na blogu, kde si generátor náhodných čísel vybral zrovna můj komentář, nebo jsem nikdy nevyhrála tombolu. Jenže proč ty náno pitomá taháš k úspěchu štěstí? Protože v dnešní době si lidé myslí, že štěstím se k úspěchu dostává. Pokud jste člověkem, který za úspěch bere právě výhru v loterii, pak jste nic nedokázali, jen náhodně nasázeli čísla a doufali ve štěstí, které se na vás v dobrém případě usmálo a v tom špatném vys... pleskancovalo. :-)



Víte ale, co je největší poctou, resp. darem, který člověk může mít? Snaha o úspěch! Díky bohu jsem stvoření, které nedoufá ve štěstí a náhodu, ale jde si pevně za svým cílem, ať už životním nebo krátkodobým. Např. minulý týden, byla jsem na druhém místě v soutěži, jejíž obsahem byla korektura textu, kterou jsem doposud dělala všehovšudy 10x. A dokázala jsem to, co jsem si moc přála! Snažila jsem se trochu trénovat dnem před dnem D. a opravovala text a opravovala.

Díky takovému úspěchu jsem získala větší pochvalu na mé nové škole, bože díky za takový úspěch! Víte, mě, jakožto šedou myšku na tak obrovské škole, to silně zahřálo u srdce, protože pochvala od nejvyššího zastoupení ve škole, no nedostalo by vás to?

To, co mě ale naprosto pokaždé dostane na kolena, je blog nebo youtube, resp. vy a vaše ochota si mé články číst! Jásot nad tím, že mi krásná.cz zveřejnila článek je obrovský, obzvlášť, když zjistím, že jej vložila i na svojí facebookovou stránku! Zjištění, že jsem tenkrát měla článek v časopise... no páni! Tohle vše pokládám za úspěchy, které mě vedou k mému životnímu cíly nikoliv formou štěstí, ale snahou. Tvrdě na nich dřu a díky vám se strašně moc posouvám dopředu! A já vám moc za takovou ochotu děkuju a s plnou láskou mohu říct, že youtube a blog miluji nadevše, díky vám! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat