neděle 10. srpna 2014

DIY: Zpříjemni si školní dny vyzdobenými sešity!

Ahoj mí čtenářští nadšenci,
budete se nejspíš divit titulku, nadpisu, říkejme si tomu jak chceme. Každopádně ano, já Mrsmishell po neskutečně dlouhé době dokázala něco "vytvořit", nebo spíše vylepšit. Po dlouhých letech jsem opět pracovala s nůžkami, papíry a se svojí fantazií, kterou mimochodem vkládám i sem do blogu a na youtube.

Dnešním DIY článkem jsem se nechala inspirovat od amerických youtuberek, tudíž to není nic světoborného, ale pro případ, že by se chtěl kdokoliv nechat inspirovat obalem - voylala, máte tu na výběr rovnou dva! Polepovala jsem pouze sešity s tvrdými deskami, a proto jsem jich neudělala tolik. Netuším, jaké sešity budeme potřebovat do druháku, a tak jsem raději další prázdné sešity nepolepovala pro případ, že bych je nevyužila.


Berte tedy toto zkrášlení sešitů jako příjemnou rutinu do školy. Protože pro některé je rozhodně nuda se koukat na původní obaly, které vás rozhodně přimějí k tomu všechny sešity hodit na jednu hromadu a neučit se z nich. Pro ty, kteří si své sešity zdobí i zevnitř o sto šest je toto opět příjemná změna.

Pomůcky:
- nůžky
- oboustranná samolepící páska
- barevné papíry
- nalepovací papíry
- lihový fix


Teď už je jen potřeba s vaší fantazií naplno spolupracovat, zdobit sešity tématickými "dekoracemi", které vám předmět připomínají. Já pro svůj sešit z dějepisu využila malou knížečku "Hrady a zámky Jihočeského kraje", ze které jsem si vystřihala ty zámky, na kterých jsem už někdy byla. Také jsem využila různých významných dat, které by sice mohly posloužit jako tahák, ale upřímně - kdo tato data nezná?


Sešit z ekonomiky se mi líbí mnohem více, protože právě na něj jsem použila samolepící papíry, které vypadají mnohem lépe než klasické. Tématický znak pro ekonomiku je rozhodně paragraf, který jsem si asi tak 15 minut musela načrtnout, protože jsem si jím stále nebyla jistá. Zde je výsledek.


Jak se vám sešity líbí? Pokud se někdo nechal inspirovat, určitě mi pošlete email s vašimi sešity na adresu: mrsmishell@seznam.cz. Budu se těšit! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat