pátek 22. srpna 2014

Poznej tajná zákoutí mého pokoje!

Zdravím vás mí milí čtenáři,

pokud se nepletu, v poslední době jsem si všimla, že si oblibujete články, díky kterým vás nechám nahlédnout více do mého soukromí. A sice deníčky, různé "Follow me on holiday" články, TAGy, apod. Samozřejmě je vše v rámci možností. Nejsem opravdu tou z těch, které by vám na blog okopírovaly svůj rodný list, vlastně ani nevím, jestli nějaká taková extrémistka mezi námi je. Každopádně vám dnes nebudu ukazovat ani pár zápisků z mého deníčků, ani FMOH,... Ráda bych vám ukázala svůj pokoj v novém světle. Pro ty, kteří nemají rádi soví království, tento článek rozhodně nebude tou pravou kávou. Ale ti, kteří naopak "sběratelským" kouskům fandí, je tento článek tím pravým.

Můj pokoj se dal do menší konstrukce. Chtěla jsem z něj udělat pokoj trochu na úrovni, ve kterém se budu cítit útulně a dobře. Musím říct, že každovečerní zapalování svíček, dělá z mého pokoje nádhernou místnost plnou domácího klidu a pohody. A přesně to já miluji. Zároveň jsem do mých dekorací chtěla zakomponovat předměty a osoby, kterých si nejvíce vážím a mít je stále na očích. Tak co na to říkáte?

A jak jsem psala o lidech, které mám nejraději, nutně jsem potřebovala si tuto fotku s přítelem kamkoliv vyvěsit. Rozhodla jsem se, že si udělám jakéhosi hada všech fotek a motivačních obrázků, které mám. Na fotce s přítelem je tolik emocí, že jsem si ji neskutečně zamilovala. A druhou fotku netřeba komentovat.



Další dekorace jsou soví a zakoupila jsem je v Kiku v Rakousku. Co jsem si všimla, v ČR nemají úplně všechny, ale rozhodně většinu, která je i zde na blogu, v Kiku najdete. Vše je za pár korun a myslím si, že se investice vyplatí. Když všechny dekorace dáte na vhodná místa, vytvoří vám to nádhernou atmosféru.


Naprosto jsem se zamilovala do této "To do" nástěnky, kam si lepím všechny poznámky, které musím do druhého splnit. (Mimochodem vše jsem zvlááádla na jedničku).


Můj noční stolek je mým nejoblíbenějším místem v pokoji. Mám zde nááádhernou sošku sovičky, k tomu pár mých velmi oblíbených knih a na závěr fotku mého milého. :-)



Tento svícen jsem zakoupila v F&F a připadá mi naprosto rozkošný. Je sice závěsný, ale to mi nebrání v tom si jej někam vystavit. Navíc při svícení svíčky nádherně hází stíny.




Love kelímky jsem sháněla strašně dlouho, až jsem na ně opět narazila v Kiku. Kvalitou jsou o něco horší, ale jinak vypadají naprosto krásně.


Tak co říkáte na moji podzimno-soví výzdobu? Já jsem si ji naprosto zamilovala. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat