středa 27. srpna 2014

Jíme zdravěji: Zdravé bramboráky z cukety!

Zdravím své drahé čtenáře,
dneska mám psací den, tudíž mi vůbec nevadí, že sedím doma, s teplým čajem a teplými ponožkami. Mám totiž zdravotní problémy a snažím se je do školy co nejvíce přemoci, aby mě nepronásledovaly ještě ve školní lavici. Před odjezdem za mojí kamarádkou, tedy minulý týden, jsem opět zdravě vyvářela a uvařila skvělou mňamku za pár korun, která se mi kupodivu povedla. Jedná se o cuketové bramboráky, které mě osobně po dosmažení chutnaly jako klasické bramboráky. Rozdíl je v tom, že tyto byly o něco zdravější! A to díky slavné cuketě.


Suroviny:
- 500g cukety
- 3 větší mrkve
- 2 vejce
- cibuli
- 2 stroužky česneku
- máslo
- 250g hladké mouky
- 100ml mléka
- sůl, pepř
- tmavé pečivo
- cherry rajčátka


Příprava:
Cuketu si nastrouháme na hrubo a necháme ji odstát v míse. Mezitím si nastrouháme na jemno mrkev, stroužek česneku utřeme, cibuli nakrájíme a zbytek všech ingrediencí kromě másla, rajčátek a chleba přisypeme k cuketě, ze které jsme vylili všechnu přebytečnou vodu. Na pánvi si rozpálíme máslo nebo olivový olej a smažíme bramboráky. Pokrm se podává s rajčátky a chlebem.

Tak co, pošmákli jste si? Já toto jídlo budu volit rozhodně častěji. Dá se pozřít i za studena a chutná výborně! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat