pátek 11. července 2014

Bronzující zázrak od Dermacolu!

Novinky v drogerii mi začínají více a více unikat a možná je to tím, že se o prázdninách nevyskytuju v lokalitě mého oblíbeného D&M nebo Rossmanu. Díky bohu za skvělé youtuberky a blogerky, které novinky dostávají darem nebo si je i samy koupí, aby je pro nás, kosmetické mini-nadšence zrecenzovaly. Já jsem sice od zastoupení D&M nedostala žádný balíček, který by mi rozzářil den, zato jsem dostala balíček od nejmenovaného serveru, který mi čas od času dělá obrovskou radost. A co jsem v balíčku našla? Samozřejmě, že super novinku od Dermacolu!

Bronzující paletka mi ihned střelila do očí. Viděla jsem ji na videích Petrylovelyhair, Violent Lullaby, pokud se nemýlím, tak i Péťa Kopolovičová (snad jsem to napsala správně) točila extra video o těchto Dermacolých novinkách. Strašně moc mě navnadily na novinky od této skvělé značky, dokonce natolik, že jsem se na všechno musela jít osobně do D&M podívat (když jsem měla tu možnost kolem něj jít). Ceny mě ale opět odradily a já s prázdnou z D&M odešla. Na druhou stranu jsem byla pyšná, že jsem neporušila svůj nakupovací stop, který v ten den na kosmetiku platil, nikoliv na oblečení. Tudíž jsem za novou paletku byla dost ráda a nadšeně ji otevírala.


Povím vám, nikdy mi netrvalo tak dlouho otevřít jakoukoliv paletku nebo tvářenku tak, jako to bylo u téhle. Přitom je to naprosto jednoduché, jemně zmáčknout otevírání a olalá, hotovo, paletka je otevřená. (Nemám ráda, když ve všem hledám složitosti). Paletka mě zaujala hlavně svojí velikostí, horní část, jakýsi lesklý bronzer mě upoutal svojí velikostí a přinesl mi neskutečné opojení při jeho testování. Ta barva... Ten lesk... Ta pigmentace... Ta máslovitost. Byla jsem v 2156164131564 nebi, spokojená, nadšená a natěšená na její použití.

Dolní část mě zaujala svým tmavým provedením. Nedokázala jsem si představit, jak takovou hovínkovou tmavou barvu budu nanášet pod lícní kosti, když budu dělat světoznámou rybičku. Světě div se, stačí správný štětec, šikovné ručičky a vše vypadá jako přírodní! "Toto nebyt žadna plastika, toto byt original"...
A jak jsem tak blaze "swatchovala" a áchovala a óchovala, cosi mi pod rukami zavonělo. Při hledání oné vůně jsem možná vypadala jako pes hledající kořist, ale nemohla jsem přijít na to, co provonělo část mého pokoje. Že by paletka? Přičuchla si a znova "mmmmovala". Byla jsem opět v 2156164131564 nebi, opět spokojená, nadšená,... Netušila jsem, že vůně paletky nebude tou poslední věcí, která mě na ní mile překvapí.


Paletka se bohužel jako bronzer neosvědčila, asi nejsem správný adept na dělání rybiček při jejím nanášení a asi se hold můj obličej nedokáže smířit s tím, že by se díky jednomu bronzeru jen tak přetransformoval. A tak jsem dělala hokusy pokusy a matlala to všechno na oči. Zlatavou na celé oční víčko, hnědou do záhybu a Gabriellku Salvete do vnitřního koutku. Poplácala jsem se po rameni, protože... BOŽÍČKU ANO! TO JE ONO! Nikdy jsem nebyla schopná si na očích vytvořit tak skvělý letní look. Jsem nadšená, naprosto, naprosto!!!

Pokud paletku nedostanete zadarmo, nebudete si ji chtít koupit, alespoň jděte a čuchejte u stojanů tak, jako já. Protože ta vůně! To je něco neskutečného. Asi napíšu zastoupení Dermacolu, ať mi písne, cože to za parfém s tak úžasnou citrusovo-kokosovou vůní je. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat