úterý 29. července 2014

Můj drahý a náročný wishlist!

Zdravím své nejmilejší čtenáře,
asi bych si teď měla dát pořádnou nakládačku do hlavy za to, jak dlouho jsem zde na blogu nebyla. A protože je to opravdu hodně dlouhá doba, chtěla bych se vám za ní omluvit tímto vámi oblíbeným článkem, tedy wishlistem, který aktualizuji cca jednou za dva měsíce. Minulý wishlist byl narozeninový a téměř vše, co jsem si přála se mi splnilo, tudíž mockrát děkuji za krásné dárky a za chuť mi přání splnit. Dnešní wishlist je takový obyčejný. Jsou to věci, které sice nechci nutně, ale hodně by se mi hodily. A protože jsem náročný človíček, budou také trochu dražší, než je u mě zvykem.

Prosím, nemyslete si, že na co si ukážu, to dostanu. Většinou mi mamka sice více jak polovinu peněz na určitou věc dá, ale zbytek si platím sama. Tudíž to není jen o slovech "Mami kup mi to", ale "Mami, prosím přispěj mi na to". Co také musím zdůraznit je to, že v tomto článku nebude ani kousíček kosmetiky, což je u kosmetické blogerky divné, že? Občas na mě nekosmetické období hold přijde a to je právě nyní, o prázdninách, kdy se téměř vůbec nemaluji a více se zaobírám důležitějšími věcmi. Jdeme na to!

1. Tričko Iron Maiden
Po týdnu s mými kamarádkami, o kterém mimochodem bude ještě článek, jsem se naprosto změnila. Hlavně jsem se zaměřila na úplně jiný styl hudby a uvědomila si, co je pro mě to pravé. Proto své dny zdokonaluji hudbou od IM, kterou poslouchám asi 4 roky, avšak teď jsem si uvědomila, jak úžasná kapela to je. A protože jsem v sobotu chodila po Českých Budějovicích s trikem Arakain a Dymytry, které mi vypůjčila má kamarádka a cítila jsem se v něm skvěle, musím také svoji sbírku něčím tmavším doplnit.


2. Hra The Sims 4
Simíky miluji, miluji jejich reálnou podobu, jejich chování, možnosti této hry a grafiku této hry. A protože Simíci vyjdou v září, moc bych si přála je samozřejmě mít. Nevlastním ani jedno CD The Sims a stále si je trapne půjčuji, musí nastat změna!



3. HDD Verbatim 500GB
Ooo, co to je za bláznivá písmenka a čísla? Pro IT znalce tento jazyk rozhodně není takovým problémem jako pro mě. Vlastně se jedná o půl terabytový externí disk, který nutně potřebuji. Svůj počítač mám naprosto zapleskaný zbytečnostmi, viry apod. a jestliže chci právě simíky, musím jej trochu pročistit. Navíc je zde problém v tom, že můj počítač mi odchází a já tomu musím zabránit! :-)


4. Kniha Zbožňuju Paříž
Zbožňuju Londýn mám dočtenou, Zbožňuju New York mám koupenou v angličtině a Zbožňuju Paříž se chystám si koupit. Je to úžasná trilogie skvělých oddechových příběhů, tudíž nevidím důvod, proč si nepřečíst všechny tři.


5. Hifi věž Samsung
První položka, kterou mám již splněnou a čeká na mě na poště. Strašně se na ni těším. Popravdě jsem záviděla jedné z mých kamarádek, která hifinu vlastnila a mohla si pouštět libovolná CD, která měla ale lepší kvalitu zvuku, než z notebooku. Tak jsem neodolala a objednala si tuhle krásku.


6. Set CD Iron Maiden
Skupinu Iron Maiden rozhodně nemám v plánu vypalovat na CD, tím bych tuto kapelu solidně zneuctila a to já nerada. Tento set vyjde mnohem dráž, než samotná Hifi, takže si budu jednou za čas kus od kusu kupovat, až mi to dohromady dá skvělý portrét Eddieho.


7. Rotoped
Nechápu, kdo takhle hrozný název mohl vymyslet, každopádně bych si přála jakýkoliv rotoped, který mi bude dopřán. Myslím si, že půlhodinka denně by byla přívětivá aktivita pro mé tělo a rozhodně bych z ní měla dobrý pocit. Ježíšku? Víš, že tě mám ráda?


Tak jo, to je tedy úplně vše. Jak vidíte, opravdu jsem náročná a opravdu je toho hodně. Vše půjde časem a spousta položek rozhodně vymizí, protože jednou si něco přeji a pak si uvědomím, že to vlastně nepotřebuji. To jsem celá já. 

Žádné komentáře:

Okomentovat