pondělí 14. července 2014

Přežrala jsem se borůvkami + OOTD: Follow me on holiday!

Zdravím mé milé čtenáře a čtenářky,
jistě jste si všimli nového tagu, který se nachází v pravé části mého blogu. Jedná se o TAG "Follow me on holiday", tedy "Následujte mě o prázdninách". Ani nevím, jak mě to napadlo, ale přijde mi to jako super nápad, pokud vám chci zde na blogu ukazovat střípky z mých prázdnin, které jsou prozatím nabyté a více než dost si je užívám. Tento víkend jsem navštívila desáté borovanské Borůvkobraní, kdo jej nenavštívil prostě není správný jihočech... Dělám si srandu, ale kdo na této události nebyl, rozhodně o hodně přišel. V sobotu mi Borůvkobraní přišlo méně zajímavé, ale o to více lidí tam bylo. Pro mě to byly pouze obyčejné trhy a jediné, co bylo jakžtakž zábavné byla soutěž ve vaření borůvkových knedlíků, kterou uváděl moderátor z programu "Vaříme s Tescomou", pokud se nemýlím.


Neděla byla mnohem zajímavější, sice zde bylo méně lidí, než předchozí den, ale mnohem více mě zaujal program. Odehrála se velmi známá soutěž v pojídání borůvkových knedlíků a pokud se nemýlím, vítěz snědl kolem 25 knedlíků, tedy 8 talířů a kousíček. Celou soutěž moderoval bývalý student naší OA v Budějcích, o to více mě tento program zaujal a pobavil, protože je skvělý moderátor a obdivuji ho v tom, jak vše dokáže dokonale okecat.


Před zámkem v Borovanech byla výstava veteránů, nic zvláštního, ale moc se mi líbila. Na auta jsem si nikdy moc nepotrpěla, pokud nemyslím Alfy Romeo a Audi, tudíž jsem ze Škodovek apod. nebyla tolik odvařená. Zato mě zaujal vytuněný Peugeot, který stál opodál. :-)


Borůvkobraní se povedlo a zdá se mi, že se ho zúčastnilo více lidí, než minulý rok. Borovany jako samotné jsou krásné město, kde mají spousty míst, které v létě navštívit. Např. veřejné venkovní koupaliště, které jste mimochodem za vstup z Borůvkobraní měli zadarmo, ale kdo by ho využil, když jsem se i já v riflích klepala jako ratlík? Závidím také školákům, kteří mají základku postavenou po americku, což mě opravdu dost zaujalo a tiše jsem záviděla.


Rozhodla jsem se vám svěřit s mým outfitem, který byl jednoduchý a hlavní dominantou byly mé nové džíny, které jsem vytáhla jen na tuto slavnost, ale pak je doma zase hezky zpátky zašoupla do skříně a budou si na mě muset počkat až do září. Jsou zajímavě provedený, mají krásnou mint barvu, tudíž v Cropp Townu nebylo co řešit. Největší oříšek byl ovšem ten, že jsem se na Borůvkobraní musela co nejvíce vyhýbat borůvkám, abych si kalhoty nezašpinila. Což je celkem paradox, protože jsem stejně borůvkovým knědlíkům za šílených 56,- neodolala. Co na kalhoty říkáte vy?


Triko: Takko, kalhoty: Cropp Town, Taška: H&M, boty: Deichmann







Na závěr srdíčko od mého drahého. <3

Žádné komentáře:

Okomentovat