středa 2. července 2014

Má první návštěva kosmetické salonu: Kosmetický salon "U Tří lvů" + FOTO

Zdravím mé milé čtenáře a čtenářky,

dnešek se pro mě stal opět dnem uvědomění a poznání, a sice jsem si do hlavy zapsala, že starat se o pleť, je pro mě odteď opravdovou nutností, protože akné a jeho nemilé útoky na mojí pleť jsou dost viditelné, bolestivé a nepříjemné. Po letech boje s akné, používání různých přípravků na pleť, omezení čokolád a ostatních škodlivých zabijáků, jsem bez výsledků usoudila, že profesionální pomoc bude pro mojí pleť milou zkušeností, darem a pomocí. A tak jsem brouzdala na internetu a hledala vhodné kosmetické salony, kde by mi nejen poradili, jak s pletí zacházet a co omezit, ale také by mi pleť ošetřili. Pro mě studentku jsou rozhodně příjemnější lacinější ošetření, a tak jsem vyhledávala pomoc, která by mi připravila procedury levnější, ale přesto účinné.

Na internetu jsem narazila na kosmetický salon, který sídlí v Českých Budějovicích a nese název "Kosmetický salon U Tří lvů". Hned druhý den jsem jej navštívila a vstoupila tak do příjemného prostředí, kde mě přivítala příjemná paní Míša, která mi nejdříve popsala procedury, které bude na mé pleti provádět a také mi řekla něco málo o nových přístrojích pomáhajících na problematickou pleť.


Prostředí samotného salonu je velmi příjemné. Nepřipadala jsem si v něm jako ve sterilní ordinaci, kde čekáte to nejhorší. A protože to byla má první zkušenost, kdy mi někdo cizí cokoliv dělal s pletí, moc jsem se těšila a má zvědavost překračovala své hranice. Nešlo si nevšimnout spousty přístrojů, které jsem vůbec neznala do té doby, než se samy vyskytly na mé pleti. Také jsem se poptala na produkty značek, o kterých jsem doposud neslyšela, ale kupodivu jsem jim důvěřovala mnohem více, než značkám drogerkovým, které denně používám.


A tak jsem si po několika minutách zkoumání lehla na lehátko a netrpělivě čekala na to, co mě v příštích minutách bude čekat. Paní Míša započala péči klasickým čištěním pleti, které bylo velmi příjemné a zbavilo tak mé pleti přebytečných nečistot, jako je make-up a klasická nečistota, která se tvoří na každé pleti. Má pleť vrněla blahem, protože byla příjemně promasírovaná, vyčištěna a připravena na další kroky.


Následovala, pro mě doposud neznámá, galvanická žehlička. Než jsem tento přístroj viděla, myslela jsem si, že se jedná o klasickou žehličku na vlasy. Před jejím použitím mi Míša na pleť nanesla gel, který napomohl k tomu, aby práce s žehličkou byla jednodušší a zároveň byl díky žehličce do pleti krásně vstřebán. Galvanická žehlička funguje za účelem hloubkového čištění pleti, hydrataci a také k vyhlazení vrásek a obnově buněk. To si myslím, že je pro pleť nezbytné a vlastně snad nejdůležitější vůbec. Žehlička příjemně hřála a já při jejím klouzání po obličeji málem usnula blahem. :-)


Při pohledu na další přístroj mi stouply chloupky na rukou. Zalekla jsem se dalšího pomocníka, kterým byla tzv. "ultrazvuková špachtle". Mě připomínala klasický zastřihávač vlasů, možná proto jsem se takové věci bála. Při aplikaci tohoto přístroje jsem se zájmem poslouchala Míšu, která tuto špachtli charakterizovala jako přístroj, který slouží jako náhrada mačkání, nebolí a nenarušuje pokožku.


Poté přišly na řadu věci, o které jsem si trochu sama řekla. Rozhodně nesmělo chybět nabarvení obočí a jeho následné trhání, díky kterému mám konečně tvar, podle kterého si obočí budu trhat, a také depilace mého malého knírku. Světě div se, jsem o několik gramů lehčí!


Na řadě byla poslední procedura, před kterou mě Míša trochu varovala, ale já byla statečná, protože nic horšího než zubařka být prostě nemůže. Proto jsem ze sloupávací masky od španelské značky Skeyndor nebyla až tolik, jak se říká, "odvařená". Ale mé klidné představy se staly pravým opakem a já nad sloupáváním této černé hmoty kňučela jako pes, ale zvládla jsem to.


S kosmetickým salonem jsem velmi spokojená a rozhodně tato návštěva nebyla poslední návštěvou, protože již za měsíc mám v plánu toto místo navštívit znovu. Tudíž neváhejte a navštivte salon také. A na své si mimochodem také přijdou nejen starší dámy, kterým bude dopřána velká spousta jiných procedur (viz odstavec níže). Za mě pro tento salon rozhodně palec nahoru!


Další služby, které kosmetický salon U Tří lvů nabízí:

PLEŤ:
- ošetření se značkou Afrodita – např. maska s kousky 24 karátového zlata
- gelové kolagenové masky se zlatem, s aloe vera ke zklidnění pokožky, s výtažky z grapefruitu
   ke stažení pórů
- masáže obličeje, krku, dekoltu a mikromasáž očního okolí
  enzymatické a chemické peelingy (chemický peeling má výsledky botoxu, je neinvazivní)
- ošetření dermarollerem - výrazně aktivuje tvorbu kolagenu,dochází k výraznému zlepšení stavu vrásek a        textury pleti,zesvětluje pigmentové skvrny ...
- barvení řas, obočí a trvalá na řasy
- depilace horkým voskem
- depilace cukrovou pastou
- trvalé depilace laserem

MANIKÚRA:
- Klasická manikúra
- P-Shine – Japonská manikúra – výživa nehtů zaleštěním pasty a pudru
- Gel lak – zpevnění přírodních nehtů UV gely – nehtové lůžko se neničí jako u klasických gelových nehtů
- Prodloužení nehtů formou French tipped s pomocí gel laků
- Parafínový zábal rukou – regenuruje a vyživuje pokožku

OSTATNÍ:
Masky na ruce

Líčení – denní, večerní svatební


KONTAKT:
Michaela Fišerová
Tel.: 736 637 455

e-mail: mfiserova93@gmail.com

ADRESA:
U tří lvů 4 (bývalá Říhárna – nad lékárnou)

České Budějovice 37001

Žádné komentáře:

Okomentovat