středa 23. července 2014

Miláček z bohaté rodiny jménem "Benetint"

Zdravím mé milé čtenářky,
opět pouze čtenářky, protože dnešní článek vlastně nebude vůbec věnovaný klukům. Respektive si jej samozřejmě můžete přečíst, ale koho by zajímal článek o novém přírůstku do kosmetické rodiny, která se napevno zabydlela v mém kosmetickém šuplíčku? Chytré hlavičky rozhodně přišly na téma dnešního článku, a sice na recenzi, která zde dlouho nebyla.

Ani nevíte, jak titěrné balení malinkého barevného miláčka se mi do rukou dostalo. Byla jsem naprosto u vytržení, když jsem uviděla to malé děťátko, které házelo červené odlesky a křičelo na mě "Zkus si mě". Popravdě, moc se mi do děťátka nechtělo, proč by taky ano? Děťátko je totiž z bohaté rodiny, jejíž jméno nese název "Benefit". Ano, jedná se o takovou tu značku, na kterou člověk horko těžko v zapadákově jako je malé město na pohraničí narazí. Pro takovou značku se musí do velkých měst, s velkou sumou na účtě. A takovým miminkům popravdě moc nefandím.


Vlna celé high-end kosmetiky mě nějak extra nefascinuje a vlastně si labožím v malém D&M s levnou Essence a dražším Astorem. Labužníci si pro teď mohou zarýpat, protože pro koho je sakra Astor drahý? "Pro mě, pro mě"!!! Neříkám, že můj měsíční příjem od mamky, resp. kapesné je nízké, ale proč drahocenné papírky vkládat do věcí, jejichž kvalita se skvěle vyrovná kosmetice levnější?

Abych pouze nežvástala o mých pouhopouhých úvahách, dovolte mi abych začala se žvásty ohledně mé nové lásky. A ano, nová láska nahradila zbytek mých jiných levnějších lásek. A tady je ten paradox. Je to pouze vnitřní pocit, že používám moji novou lásku více, protože je prostě dražší, a nebo je to kvůli tomu, že je více-účelná a praktická? Má nová láska je tekutá, pojmenovaná jako "Benetint". Je to vtipné, ale krásné. A to popravdě na Benefitu miluji. Jeho spojení dvou slov v jedno. Proč jsem si doteď myslela, že to takhle funguje pouze v češtině?


Tint je skvělý, můžu jej používat jak na rty, tak i na tváře. Je zkrátka více-účelový, s mými rty a tvářemi to umí, je šikovný a dokáže si mě získat. Tento produkt má nádhernou červenou barvu, které sice na mých tvářích velmi neholduji, ale dokázala si mě získat jak nejvíce to šlo. Na tvářích vydrží nehnutě celý den což jí rozhodnutě vytýkám za obrovské plus.


Jeho aplikátorek je maličký, něco jako lak na nehty. Vlastně má slepá nevědomost dokázala to, že jsem si produkt chtěla nanášet na nehty. Ehm. :-) Tint je voňavý a skvěle barevný. Ale nikdy bych do něj nešla, kdybych si jej měla koupit sama. Proč taky? Tintů jako je tento je spousta, a tudíž nemá cenu za něj zbytečně vyhazovat právě ty cenné papírky. 

Jaký názor na tuto ekonomiku kosmetiky máte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat